שתף קטע נבחר

רוברטו קרלוס הסתבך בפרשת סמים

תכנית תחקירים גרמנית טוענת שמגן העבר של ריאל מדריד ונבחרת ברזיל השתמש בחומרים משפרי ביצועים ב-2002. קרלוס מכחיש: "תמיד שיחקתי הוגן"

פרשת סמים חדשה בכדורגל הברזילאי כוללת לא אחר מאשר את רוברטו קרלוס. המגן השמאלי שכיכב בעבר בנבחרת ברזיל וריאל מדריד, השתמש על פי החשדות, בחומרים משפרי ביצועים בשנת 2002.

 

מי שחשפה את הסיפור היא תוכנית דוקומנטרית בגרמניה, שבדקה במשך תקופה ארוכה את נושא הסימום בספורט בברזיל. חלק מרכזי בתחקיר נגע לרופא ברזילאי, ד"ר ז'וליו סזאר אלבס, שאמר למצלמה נסתרת כי העניק לרוברטו קרלוס סמים לשיפור היכולות הגופניות.

 

רוברטו קרלוס. מכחיש את הטענות (צילום: getty imgaes) (צילום: getty imgaes)
רוברטו קרלוס. מכחיש את הטענות(צילום: getty imgaes)

 

אלבס צולם על ידי עיתונאי מוסווה ואמר: "טיפלתי ברוברטו קרלוס. הוא הגיע אליי בגיל 15, ילד צנום. אני פיתחתי לו את שרירי הירך ואני הפכתי את השרירים למה שהם היום".

 

שחקן העבר עצמו מיהר להכחיש את הטענות והגיב לרשת "גלובו": "אני מגנה את ההאשמות חסרות האחריות, וחוזר ומדגיש שמעולם לא ביצעתי תחבולות כדי להשיג יתרון על פני יריביי. מעולם לא פגשתי את הרופא המצוטט בכתבה ועורכי הדין שלי יבחנו את הטענות השקריות בבית המשפט".

 

על פי התחקיר של התוכנית הגרמנית, רוברטו קרלוס אינו היחיד בנבחרת ברזיל שהשתמש בחומרים משפרי ביצועים בסמוך לגביע העולם ב-2002, בו ניצחו הברזילאים את גרמניה בגמר. מרקו אורליו קליין, ששימש כראש הסוכנות למניעת סימום בספורט בברזיל, אמר בתוכנית שהוגשו חומרים ב-2015 לפרקליטות במדינה בנוגע לביקורי ספורטאים במרפאה של אלבס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים