שתף קטע נבחר

אמבאפה למונאקו: "רוצה לשחק רק בריאל"

ה"מארקה" מדווח כי החלוץ בן ה-18 הודיע לאלופה הצרפתית כי הוא מעוניין לעזוב אך ורק למדריד. הבלאנקוס ישברו את שיא ההעברות בכדורגל העולמי?

בדרך למדריד? אמבאפה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בדרך למדריד? אמבאפה(צילום: EPA)

 

העתיד של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד לא ברור ולכן הבלאנקוס עושים כל מה שניתן כדי לצרף את המלפפון החם ביותר הקיץ - קיליאן אמבאפה. רק שנראה שהם לא ייאלצו לעבוד כל כך קשה, מלבד לשלוף את הארנק ולרשום את הצ'ק למונאקו.

 

על פי דיווח ב"מארקה", החלוץ הצרפתי בן ה-18 הודיע לראשי האלופה הצרפתית: "אני רוצה לשחק בעונה הקרובה רק בריאל". אמבאפה, למי ששכח, כבש העונה במדי מונאקו 24 שערים בכל המסגרות, ובישל עוד 14 פעמים. הוא הוביל את הקבוצה מהנסיכות לאליפות מקומית וכן לחצי גמר הצ'מפיונס.

 

אמבאפה על שער ה"מארקה" (צילום מסך)
אמבאפה על שער ה"מארקה"(צילום מסך)

 

על פי דיווחים בשבוע האחרון בספרד, נטען כי אנשי ריאל מדריד כבר ישבו עם מונאקו ומוכנים לשבור עבור אמבאפה את שיא ההעברות העולמי, ולשלם עליו כ-130 מיליון אירו.

 

מה שבטוח, אמבאפה הוא הסחורה החמה, ולא רק על כר הדשא. נייקי ואדידס רבות בימים האחרונים על שירותיו של הכוכב הצרפתי. אמבאפה יסיים בחודשים הקרובים את חוזהו עם נייקי, והשאיפה שלו היא כמובן להשיג את הסכום הגבוה ביותר שיוכל בחוזה הבא שלו. על פי דיווחים בצרפת, אדידס מנסה לפתות את אמבאפה עם חוזה על סך חמישה מיליון אירו לעונה.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים