שתף קטע נבחר

רונאלדו לא יחזור למנצ'סטר יונייטד

ז'וזה מוריניו אינו מעוניין בכוכב ריאל מדריד, שעלותו הגבוהה מעוררת ספקות בנוגע לכדאיות העסקה. השדים האדומים ינסו לרכוש את אלברו מוראטה

כריסטיאנו רונאלדו לא יחזור למנצ'סטר יונייטד בגלל התנגדות מצידו של המנג'ר ז'וזה מוריניו . כזכור, האפשרות שהכוכב הפורטוגלי יחזור לשדים האדומים עלתה על הפרק לאחר שהוא הביע את רצונו לעזוב את ריאל מדריד בגלל החקירה בחשד להעלמת מיסים המתקיימת נגדו בספרד.

 

כעת דווח בכלי התקשורת באירופה שמוריניו, אשר אימן בעבר את רונאלדו בריאל מדריד, אינו מעוניין לראותו במועדון אחרי ששניהם סיימו בטעם לא טוב את הקשר ביניהם כאשר המאמן עזב את הבלאנקוס.

 

עלותו גבוהה מדי עבור מנצ'סטר יונייטד. רונאלדו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
עלותו גבוהה מדי עבור מנצ'סטר יונייטד. רונאלדו(צילום: AFP)

 

מעבר לכך, עלות רכישתו של רונאלדו (ריאל מדריד דורשת יותר מ-200 מיליון אירו), גילו (32) ומשכורת העתק (25 מיליון אירו בעונה) אותה הוא מקבל עשויים להכביד על הקופה של השדים האדומים ובשל כך במועדון האנגלי הביעו ספקות בנוגע לכדאיות העסקה.

 

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, אמר: "זה מצב מוזר ביותר, הכי טוב יהיה עבור רונאלדו להישאר אצלנו. החיים ארוכים ואף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. נשוחח איתו ונשמע מה יש לו להגיד".

 

מוריניו אמנם לא הביע שום רצון לצרף את רונאלדו, אבל כן מעוניין בשחקן אחר של ריאל מדריד, אלברו מוראטה. בשל כך עשויות ההנהלות של שתי הקבוצות לשוחח בקרוב. מחירו של החלוץ הספרדי עשוי להגיע ל-65 מיליון ליש"ט.

 

מוריניו מעדיף אותו. אלברו מוראטה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
מוריניו מעדיף אותו. אלברו מוראטה(צילום: getty images)

 

מוראטה כבש בעונה האחרונה 15 שערים ב-14 משחקי ליגה ותרם תרומה חשובה לזכיות של הבלאנקוס באליפות ספרד  ובליגת האלופות, אבל אינו מרוצה מכמות הדקות שקיבל ועשוי לעזוב את הקבוצה.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים