שתף קטע נבחר

בארסה וריאל בעקבות דני סבאיוס

בספרד מדווחים כי שני מועדוני הפאר מעוניינים להחתים את אחד השחקנים הבולטים של נבחרת ספרד הצעירה, שמחזיק בסעיף שיחרור נמוך יחסית מבטיס (15 מיליון אירו). פריז סן ז'רמן רוצה את קוטיניו

 

לכדרר עם ניימאר או להתמסר עם לוקה מודריץ'? היהלום הספרדי החדש ומי שכבר מכונה "אינייסטה הבא", דני סבאיוס, יצטרך להחליט בקרוב אם להצטרף לברצלונה או לריאל מדריד, כך טוענים כלי התקשורת בספרד.

 

סבאיוס כיכב ביורו הצעירות כשהוביל את ספרד לגמר וזכה בתואר ה-MVP של הטורניר. כעת הקשר הצעיר (20) של בטיס מבוקש מאוד אצל שתי האימפריות, ששלחו נציגים לפגוש אותו. סעיף השיחרור שלו עומד על 15 מיליון אירו "בלבד", כסף קטן בשביל בארסה וריאל. על פי דיווחים נוספים, גם יובנטוס וארסנל רוצות את השחקן.

 

סבאיוס. בברצלונה קוראים לו כבר "אינייסטה החדש" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סבאיוס. בברצלונה קוראים לו כבר "אינייסטה החדש"(צילום: רויטרס)

כבר אין לו סיבה להיות מאוכזב (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
כבר אין לו סיבה להיות מאוכזב(צילום: רויטרס)


בצרפת מדווחים שפריז סן ז'רמן מעוניינת בקוטיניו, וליברפול כבר הסכימה לשחרר את הקשר הברזילאי שלה תמורת 100 מיליון אירו. אם יגיע, תיסלל הדרך של מרקו וראטי לברצלונה תמורת סכום דומה. כלי התקשורת בברצלונה מדווחים כי הקשר האיטלקי יופיע לתחילת האימונים של סגנית אלופת צרפת, כדי לשכנע את ראשיה לשחרר אותו במהירות.

 

על פי דיווחים באנגליה, ארסנל קרובה לבצע עסקת ענק עם ספורטינג ליסבון: 80 מיליון אירו תמורת הכישרונות הצעירים וויליאם קרבאליו וגלסון מרטינס. השניים היו חלק מהסגל של פורטוגל בגביע הקונפדרציות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים