שתף קטע נבחר

לוקאקו יעבור בדיקות רפואיות במנצ'סטר יונייטד

עסקת הענק כמעט והושלמה: השדים האדומים ישלמו לאברטון 75 מיליון ליש"ט עבור החלוץ, שכבר טס למחנה האימונים של יונייטד בארה"ב. ארסנל לא מוותרת על פביאנו, חבר חדש לטוואטחה בפרנקפורט

מי שחשב שמדובר רק בשמועות של הצהובונים האנגלית, כדאי לו לאכול את הכובע. רומאלו לוקאקו יהיה בקרוב באופן רשמי שחקנה של מנצ'סטר יונייטד.

 

החלוץ הבלגי הגיע לארה"ב, שם נמצאת יונייטד במסע משחקים, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית על החוזה. הקבוצה של ז'וזה מוריניו תרכוש את השחקן מאברטון תמורת 75 מיליון ליש"ט.

 

עובר למנצ'סטר. לוקאקו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
עובר למנצ'סטר. לוקאקו(צילום: AFP)

 

כזכור, החלוץ שהגיע לצ'לסי ב-2011 נמכר ב-2014 לאברטון (על ידי מוריניו, דרך אגב, תמורת סכום של 28 מיליון פאונד), ושם הפך לאחד החלוצים הפורים בפרמייר ליג, כולל 25 שערים בעונה החולפת. הוא כבר הכריז על כוונתו לעזוב את הקבוצה, כשהמועמדת העיקרית לקלוט אותו הייתה תמיד צ'לסי, שמחפשת מחליף לדייגו קוסטה.

 

אבל ב-48 השעות האחרונות התברר כי דווקא מנצ'סטר יונייטד תזכה בכל הקופה, כאשר לעניין נכנס וויין רוני. האנגלי הוותיק צפוי לסכם בקרוב על חזרתו למועדון בו גדל, וכחלק מהעסקה סייע "לשכנע" את ראשי אברטון למכור דווקא את לוקאקו למוריניו ולא לאנטוניו קונטה.

 

יגיע לאנגליה? פביאנו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יגיע לאנגליה? פביאנו(צילום: AFP)

 

ועוד שמועות בממלכה: ארסנל לא מוותרת על פאביניו, הקשר הברזילאי שמונאקו מנסה להשאיר אצלה. אלופת צרפת כבר דחתה כמה הצעות על השחקן, אך ארסן ונגר מתכנן, בניגוד לכל התחזיות, להציע 50 מיליון אירו.

 

וגם חבר חדש לטאלב טוואטחה בפרנקפורט. הקשר ההולנדי ג'ונתן דה גוזמן (29), שהקריירה שלו לא ממש נסקה, נרכש מנאפולי תמורת 2 מיליון אירו בלבד וחתם ל-3 שנים במועדון, שהפסיד בעונה האחרונה בגמר הגביע הגרמני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים