שתף קטע נבחר

ממשיך להפציץ: צמד ובישול לערן זהבי בדרבי

משחק גדול לכוכב הישראלי (44, 52) וקבוצתו שניצחו 2:4 את האלופה והיריבה העירונית, גוואנגז'ו אברגרנדה, במשחק הראשון ברבע גמר הגביע הסיני

ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F גברו אחר הצהריים (רביעי) 2:4 על היריבה העירונית והאלופה, גוואנגז'ו אברגרנדה, במשחק הראשון של רבע גמר הגביע הסיני מצמד (44, 52) ובישול של הישראלי שעומד כבר על 16(!) שערים ב-18 משחקים העונה.

 


 

עד לניצחון היום, קבוצתו של זהבי ניצחה רק משחק אחד מתוך 11 משחקי הליגה האחרונים שלה, ורשמה שלושה הפסדים ברציפות. לעומתם, היריבה העירונית מובילה את הליגה ומקדימה בנקודה את שנחאי SIPG.

 

בדקה ה-9 R&F עלתה ליתרון. הישראלי שלח כדור עומק אלכסוני לרנאטיניו, שמצא את הפירצה ושלח טיל כדי לקבוע 0:1. אברגרנדה הצליחה להשוות בדקה ה-27, אחרי שג'נג ג'י שלח טיל מ-20 מטר והכניע את שוער היריבה - 1:1. ממש לפני הירידה להפסקה הצליח זהבי להחזיר את היתרון לקבוצתו כאשר טאנג מיאו הרים כדור אלכסוני והישראלי התרומם לנגיחה כדי לכבוש - 1:2.

  

ממשיך בכושר הנהדר. ערן זהבי  (צילום מסך) (צילום מסך)
ממשיך בכושר הנהדר. ערן זהבי (צילום מסך)

 

זהבי פתח נהדר את המחצית השניה כשהכניס כדור עומק אומנותי לרנאטיניו שהוכשל ברחבה. הכוכב הישראלי לא התבלבל, השלים צמד והעלה את R&F ל-1:3. בדקה ה-70, מיהאו המשיך עם החגיגה כששלח עוד הגבהה, אותה שמט שוער אברגרנדה הישר לרנאטיניו שכבש מקרוב והשלים צמד גם הוא. אלאן כבש שער מצמק עבור אברגרנדה אחרי טעות בהגנת R&F, והפיח תקוות אצל סקולארי לקראת הגומלין - 2:4 בסיום.

 



 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים