שתף קטע נבחר

פטיש אוויר: צ'יצ'אריטו חתם בווסטהאם

המכסיקני בן ה-29, שזכה בעבר בשתי אליפויות עם מנצ'סטר יונייטד, חוזר לפרמייר-ליג לאחר שהפטישים שילמו 16 מיליון פאונד לבאייר לברקוזן. "שמח לחזור לליגה הטובה בעולם"

 

 

איך יודעים שהפרמייר-ליג היא הליגה הכי מעניינת בעולם? כל השמות הכי מעניינים בעולם, כמעט, מגיעים אליה. בדיוק כפי שעשה אמש חאבייר הרננדס, הלא הוא "צ'יצ'אריטו", שחתם ל-3 שנים בווסטהאם.

 

הפטישים ישלמו 16 מיליון פאונד לבאייר לברקוזן עבור המכסיקני בן ה-29, שחוזר לליגה האנגלית לאחר ששיחק בשנים האחרונות בגרמניה ובריאל מדריד, ולפני כן היה 4 עונות מוצלחות במנצ'סטר יונייטד ובה זכה ב-2 אליפויות.

 

יש פטיש חדש בלונדון. צ'יצ'אריטו (צילום: הטוויטר של ווסטהאם)
יש פטיש חדש בלונדון. צ'יצ'אריטו(צילום: הטוויטר של ווסטהאם)

 

"אני שמח להצטרף לווסטהאם", אמר צ'יצ'אריטו לאחר החתימה, "מבחינתי הפרמייר ליג היא הליגה הטובה בעולם וכשההזדמנות הגיעה, ידעתי שאקח אותה. זו קבוצה עם היסטוריה ועם שאיפות. לפני השחקנים שחתמו כאן הקיץ, אפשר להבין שתהיה לנו עונה טובה".

 

המכסיקני הוא החלק האחרון, כרגע, במסע הרכש של סלאבן ביליץ', כשהוא מצטרף לשוער ג'ו הארט שהגיע בהשאלה ממנצ'סטר סיטי ופאבלו סאבלטה שגם כן הגיע משם אבל בהעברה חופשית, ולמרקו ארנאטוביץ', האוסטרי המצוין, שהגיע מסטוק תמורת 22 מיליון פאונד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חשבון הטוויטר של ווסטהאם
צ'יצ'אריטו
צילום: חשבון הטוויטר של ווסטהאם
מומלצים