שתף קטע נבחר

ניימאר התעמת עם סמדו ועזב את האימון

סוער בברצלונה: הברזילאי התעצבן על המגן החדש ועזב את האימון בזעם, אירוע שיווקי בהשתתפותו בסין בוטל. נשיא הקבוצה ז'וזפ מריה ברתומאו טען כי שום דבר עוד לא סגור עם פ.ס.ז': "רוצים שהוא ימשיך איתנו"

 

בכל כלי התקשורת ברחבי העולם מאמינים שניימאר יצטרף בקרוב מאוד לפ.ס.ז' ומחכים כעת רק להודעה הרשמית. כנראה שהדיווחים והערפל סביב עתידו לא עושים טוב לברזילאי, שהתעמת עם המגן נלסון סמדו באימון.

 

ניימאר התעצבן מהאגרסיביות של מגנה החדש של בארסה, וניסה להגיע אליו. שחקני הקבוצה מנעו זאת ממנו, ובתגובה החלוץ קרע את גופיית האימונים ונטש את האימון.

 

 

 ניימאר. עצבני (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ניימאר. עצבני(צילום: רויטרס)

 

הברזילאי היה אמור לטוס לסין לאירוע שיווקי לאחר המסע של ברצלונה בארצות הברית, אך זה בוטל. החברה הסינית הודיעה כי: "ניימאר לא יגיע כי הוא עסוק בעניינים אישיים ובההעברה שלו".  

 

כזכור, הל'אקיפ כבר פרסם אתמול כי ניימאר הגיע לסיכום עם פ.ס.ז'. סעיף השחרור של השחקן עומד כידוע על 222 מיליון אירו, והעיתון הצרפתי טוען שהסכום עשוי לגדול בגלל מיסים. הכוכב עצמו ירוויח סכום "צנוע" של 30 מיליון אירו לעונה בחוזה לחמש שנים.

 

סמדו. עיצבן את ניימאר (צילום: ברצלונה) (צילום: ברצלונה)
סמדו. עיצבן את ניימאר(צילום: ברצלונה)
 

 

נשיא ברצלונה, ז'וזפ מריה ברתומאו, התראיין ל"ניו יורק טיימס" וטען כי שום דבר עוד לא סגור: "אנחנו רוצים שהוא ימשיך, יש לו הרי עוד ארבע שנים בחוזה אצלנו ובברצלונה תמיד שואפים שהשחקנים הכי טובים בעולם יהיו בסגל. בסופו של דבר, השחקנים הם אלה שמחליטים והכל תלוי בניימאר".

 

גם איבן ראקיטיץ' מאוד רוצה שניימאר יישאר במועדון: "זו החלטה קשה ואני יכול להבין אותו, אבל כולנו מקווים שהוא ייבחר להמשיך בבארסה. הוא יודע מה אנחנו חושבים על זה, כולם פה משפחה אחת גדולה ומאוד רוצים שהוא יישאר איתנו". לשאלה האם זו תהיה טעות מצד הברזילאי לעזוב לפ.ס.ז', ענה ראקיטיץ': "הוא כנראה יודע טוב יותר מכל אחד אחר".

 


פורסם לראשונה 28/07/2017 08:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים