שתף קטע נבחר

פיקה: "ניימאר לא יודע מה לעשות"

הסאגה מסרבת להסתיים. חברו הטוב של הברזילאי בברצלונה טוען שהמעבר של הסופרסטאר לפ.ס.ז' ממש לא נסגר: "אני רוצה שהוא יישאר. ננסה לעזור לו לקבל את ההחלטה הנכונה". הזאר ועלי על הכוונת של בארסה

 

תתכוננו, כי הנה פרק מספר 5,763 בסאגת ניימאר ופריז סן ז'רמן. כולם כבר מחכים להחלטה של הכוכב הברזילאי - אם הוא נשאר בברצלונה או עוזב לפ.ס.ז' - ובינתיים מופעל עליו לחץ כבד להישאר מצד חבריו.

 

כידוע, הסופרסטאר צפוי לעלות 220 מיליון אירו (סעיף השחרור שלו) ואמור להרוויח 30 מיליון אירו (אחרי מיסים). חברו הטוב, ג'רארד פיקה, ניסה להסביר איפה עומדת העסקה ואם היא בכלל צפויה להיסגר.

 

מתקשה להחליט מה לעשות. ניימאר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מתקשה להחליט מה לעשות. ניימאר(צילום: רויטרס)

"ניימאר ואני מאוד קרובים, אני רוצה שהוא יישאר ואני מבין את המצב", אמר הבלם הספרדי. "כרגע הוא לא יודע מה לעשות ואנחנו מנסים לעזור לו לקבל את ההחלטה הכי נכונה מבחינתו".

 

כזכור, לפני שבוע פיקה פירסם תמונה שלו ביחד עם הברזילאי וצייץ: "הוא נשאר", למרות שבסביבתו של ניימאר לא ממש הבינו מאיפה הגיע המידע הזה. "נראה מה יקרה. הציוץ נועד כדי לדחוף אותו להישאר. אני רוצה שהוא יישאר, אבל זה תלוי במה שהוא רוצה", הוסיף פיקה.

 

ניסה לשכנע אותו להישאר. פיקה עם ניימאר (צילום: מתוך הטוויטר) (צילום: מתוך הטוויטר)
ניסה לשכנע אותו להישאר. פיקה עם ניימאר(צילום: מתוך הטוויטר)

 

"הוא יכול לשחק בכל קבוצה בעולם. כולן רוצות אותו. זה קשור לסדרי עדיפויות. מה הוא רוצה? יותר כסף? לזכות בתארים? זה קורה כאן וגם ב-NBA. יש כמה שחקנים שלא מרוויחים את הסכומים שהם אמורים לקבל כדי לזכות בתארים".

 

ב"אס" הספרדי טוענים שסן ז'רמן תנסה לצרף מספר שחקנים לעסקת הענק כדי להוריד את הסכום – שגם יגרור איתו מיסים גבוהים במיוחד. השמות שהוזכרו הם אנחל די מריה, בלז מטווידי ולוקאס מורה.

 

בארסה זוממת עליו. הזאר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בארסה זוממת עליו. הזאר(צילום: EPA)

 

במקביל, המאמן החדש, ארנסטו ואלוורדה, בוחן מחליפים פוטנציאליים למקרה בו ניימאר אכן יעזוב וכבר חושב מה לעשות עם הכסף שיגיע ממכירתו. השלושה שנמצאים על הכוונת הם פיליפה קוטיניו של ליברפול, אדן הזאר, כוכבה של צ'לסי ודלה עלי, הקשר האדיר של טוטנהאם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים