שתף קטע נבחר

שני בישולים לניימאר, ברצלונה ניצחה 2:3 את ריאל מדריד בקלאסיקו

גביע האלופות: סגנית אלופת ספרד גברה על הבלאנקוס וזכתה בטורניר הידידות במיאמי. מסי וראקיטיץ' העלו את בארסה ליתרון 0:2, קובאצ'יץ' ואסנסיו השוו ופיקה כבש את שער הניצחון. ניימאר בישל פעמיים. ואלוורדה: "אנחנו מצפים שהוא ימשיך כך" . 0:3 למנצ'סטר סיטי על טוטנהאם

ברצלונה התחזקה בפגרה לעומת ריאל מדריד וסאגת ניימאר לא משפיעה עליה. כך מסתמן על פי הקלאסיקו הראשון של העונה. סגנית אלופת ספרד גברה לפנות בוקר (א') 2:3 על יריבתה המושבעת וזכתה בטורניר גביע האלופות הנערך במיאמי.

 

ליונל מסי, ג'רארד פיקה ואיוואן ראקיטיץ' כבשו את השערים לבארסה, אשר הציגה את הכדורגל המהנה המוכר שלה והיתה קרובה להבקיע שערים נוספים. השחקנים של המאמן החדש, ארנסטו ואלוורדה, הניעו כדור והפעילו לחץ על הבלאנקוס.

 

שחקני ברצלונה עם גביע האלופות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שחקני ברצלונה עם גביע האלופות(צילום: AFP)

ליונל מסי חוגג בסיום (צילום: MCT) (צילום: MCT)
ליונל מסי חוגג בסיום(צילום: MCT)

 

כבר בדקה השלישית כבש מסי במבצע אישי אותו סיים בבעיטה לפינה הרחוקה. בדקה השביעית פרץ ניימאר בצד שמאל ומסר כדור רוחב. לואיס סוארס שהגיע לכדור השאיר אותו לראקיטיץ', שבעט שטוח לרשת.

 

 

ניימאר במאבק עם רפאל וראן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניימאר במאבק עם רפאל וראן(צילום: AFP)

מתאו קובאצ'יץ' צימק (13) בבעיטה שטוחה פנימה ומרקו אסנסיו השווה (35) ל-2:2. בדקה ה-50 כבשה ברצלונה את שער הניצחון. ניימאר הגביה בעיטה חופשית וג'רארד פיקה בעט מקרוב לרשת של קיילור נבאס.

 

"הקבוצה שלי נראית טוב". ואלוורדה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"הקבוצה שלי נראית טוב". ואלוורדה(צילום: EPA)

 

ארנסטו ואלוורדה היה מרוצה בסיום: "שלטנו במשחק ויצרנו מצבים כדי להבקיע. הם יצאו מהר להתקפות מתפרצות כדי לנצל את איבודי הכדור שלנו, אבל בסך הכל הקבוצה שלי נראית טוב. נכון שהחמצנו, אבל עשינו יותר כדי להגדיל את התוצאה. היום הייתה לי הזדמנות לראות את הרמה של השחקנים הטובים ביותר, במיוחד מסי שהוא יוצא מהכלל. המטרה שלנו היא לנסות לזכות בכל התארים".

 

על סוגיית ניימאר אמר ואלוורדה: "אני מכבד את הדעות של כולם, אבל מעדיף לדבר על דברים שקורים. לא על דברים שלא יכולים לקרות או שעדיין לא התרחשו. נחכה ונראה, יש לנו את ניימאר בקבוצה. נחכה ונראה, ראיתם אותו במגרש ואנחנו מצפים שהוא ימשיך כך. אני לא רוצה להתייחס לספקולציות".

 

ניימאר. ברצלונה הוליכה 0:2 כבר אחרי 7 דקות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניימאר. ברצלונה הוליכה 0:2 כבר אחרי 7 דקות(צילום: AFP)

 

סרחיו ראמוס סיפר: "החלפתי חולצה עם ניימאר, הלוואי שזה היה המשחק האחרון שלו בברצלונה, זה יוריד מאיתנו בעיה. הוא שחקן גדול ואנחנו ביחסים טובים. אף פעם אנחנו לא אוהבים להפסיד, בשום משחק. בטח לא בקלאסיקו".

 

זינאדין זידאן: "עשינו טעויות, אבל אנחנו צריכים להיות רגועים. הכי חשוב שנגיע במיטבנו לפתיחת הליגה. פתחנו רע את המשחק ולא היינו מרוכזים. אחרי 10 דקות השתפרנו, אבל באופן כללי זה לא היה יום טוב שלנו. ההפסד כואב, אבל התוצאה היא לא מה שחשוב עכשיו".

 

ראחים סטרלינג בניצחון של מנצ'סטר סיטי על טוטנהאם (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ראחים סטרלינג בניצחון של מנצ'סטר סיטי על טוטנהאם(צילום: AFP)

 

מנצ'סטר סיטי הביסה את טוטנהאם

מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את טוטנהאם במשחק הכנה לפרמייר ליג שהתקיים בנאשוויל שבארצות הברית. ג'ון סטונס כבש ראשון (10) בנגיחה, אחרי שקווין דה בריינה הגביה בעיטה חופשית. ראחים סטרלינג (73) ובראהים דיאס (90) הוסיפו את השערים האחרים לקבוצה של פפ גווארדיולה.

 

המנג'ר אמר בסיום: "אני מרוצה, הייתה לנו הופעה טובה במסע הזה, במיוחד בשני המשחקים האחרונים". מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, הודה: "הם היו טובים יותר מאיתנו. תמיד כואב להפסיד, אבל התוצאה פחות חשובה. אנחנו עובדים כדי להיכנס לכושר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים