שתף קטע נבחר

סוכנו של ניימאר: "יש אור ירוק"

ואגנר ריביירו הגיע לפריז וצייץ בטוויטר: "מתחילים לעבוד". נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חליפי, אמר בראיון: "כל מה שפורסם מוקדם מדי, ניימאר שחקן של ברצלונה ואנחנו מכבדים חוזים"

 

 

עולם הכדורגל ממתין להודעה הרשמית של פריז סן ז'רמן על צירופו של ניימאר. כלי התקשורת ברחבי העולם דיווחו שעסקת העברתו של הברזילאי מברצלונה כבר סגורה וצפויה לשבור את שיא ההעברות בכדורגל העולמי - 222 מיליון אירו.

 

בינתיים ממשיכה הקבוצה הצרפתית להמשיך לפזר ערפל. נשיא המועדון, נאסר אל חליפי, שבר שתיקה והתייחס לנושא בראיון לתחנת הרדיו המרוקאית/צרפתית מהדי 1: "כל מה שפורסם מוקדם מדי. ניימאר הוא שחקן של ברצלונה ונראה מה יקרה איתו. אנחנו מכבדים את כל החוזים החתומים".

 

העולם עדיין מחכה להודעה הרשמית. ניימאר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
העולם עדיין מחכה להודעה הרשמית. ניימאר(צילום: AFP)
 

שבר שתיקה. נאסר אל חליפי (צילום: MCT)
שבר שתיקה. נאסר אל חליפי(צילום: MCT)

 

ולהעצים את השם של המועדון שלנו כדי להעלות את הרמה אליה השחקנים והצוות המקצועי שואפים להגיע. ניימאר הוא כוכב ברמה העולמית, אבל אני חוזר - הוא שחקן של בארסה".

 

לעומת זאת סוכנו של ניימאר, ואגנר ריביירו, הגיע לפריז וצייץ בטוויטר: "יש אור ירוק, מתחילים לעבוד". אביו של ניימאר עשה לייק לציוץ. החלוץ נחת בברצלונה וסירב לשוחח עם העיתונאים.

 

בעיתון הספרדי "ספורט" פורסם שהנהלת הליגה הספרדית לא מוכנה לאפשר לברצלונה לקבל את התשלום עבור סעיף השחרור של השחקן, בשל חשש לעבירה על חוקי הפייר פליי.

  

על פי דיווח בעיתונות הצרפתית, פריז סן ז'רמן קיבלה אישור מהעירייה לקיים את טקס הצגתו של ניימאר לעיני אלפי אוהדים באחת הכיכרות המרכזיות בעיר, בדומה לטקס שנעשה לזלאטן איברהימוביץ' ב-2012. המשטרה הצרפתית כבר נערכת לסידורי אבטחה במקום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים