שתף קטע נבחר

לוקאקו: "מוריניו רוצה שאנהיג את הקבוצה"

החלוץ הבלגי סיכם את ההופעה הנהדרת שלו ב-0:4 של מנצ'סטר יונייטד על ווסטהאם במחזור הראשון בפרמייר-ליג: "לשחק מול קהל כזה זה חלום שהתגשם. זה נראה מבטיח". מוריניו מצא נקודות לשיפור: "אני מרוצה אבל זוכר כל שנייה מהמשחק"

מנצ'סטר יונייטד פתחה את עונת 2017/18 בפרמייר-ליג ברגל ימין כשהביסה 0:4 את ווסטהאם באולד טראפורד. ז'וזה מוריניו יכול להיות מרוצה במיוחד מרומלו לוקאקו, שחקן הרכש היקר שהחל לפרוע שטרות עם צמד שערים במחזור הראשון.

 

 

"לשחק מול קהל כזה זה חלום שהתגשם. אבל הכי חשוב שהשגנו שלוש נקודות", סיכם לוקאקו את הופעת הבכורה שלו במדי יונייטד בפרמייר-ליג. "כשאתה מגיע למנצ'סטר יונייטד יש לך עבודה לעשות, ובמקרה שלי היא להבקיע שערים".

 

רומלו לוקאקו. התרגש מהקהל באולד טראפורד (צילום: AP) (צילום: AP)
רומלו לוקאקו. התרגש מהקהל באולד טראפורד(צילום: AP)

 

"הקבוצה עשתה עבודה טובה היום", הוסיף החלוץ הבלגי שנרכש הקיץ מאברטון תמורת 85 מיליון ליש"ט, "ייצרנו הזדמנויות והבקענו שערים. זה נראה מבטיח". לגבי ז'וזה מוריניו אמר לוקאקו: "הוא רוצה שאהיה מנהיג של הקבוצה ואצור כמה שאני יכול. אנחנו עובדים קשה באימונים והעבודה הקשה משתלמת".

 

מוריניו עצמו אמר בסיום המשחק: "עבור שחקנים בקבוצות חדשות תמיד חשוב להבקיע. כולם מצפים מהם לשערים. נחמד בשביל מוראטה להבקיע בצ'לסי, נחמד בשביל וויין רוני לכבוש באברטון, נחמד בשביל לוקאקו ונחמד בשביל אלכסנדר לקאזט מארסנל. זה תמיד טוב בשביל הביטחון".

 

מוריניו. לא חשב שהמשחק יסתיים ב-0:4 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מוריניו. לא חשב שהמשחק יסתיים ב-0:4(צילום: רויטרס)

 

"המשחק היה פתוח, במצב של 0:2 עוד היה להם סיכוי ולא חשבתי שככה זה יסתיים. אחר כך כבשנו את השער השלישי ויכולנו לנשום ולהירגע. לא התחלנו את המשחק טוב כל כך, היינו עצבניים בהתחלה אבל אחר כך ניפקנו הופעה איכותית", הוסיף.

 

מוריניו, כמו פרפקציוניסט אמיתי, מצא גם נקודות לשיפור: "אני מרוצה אבל אני זוכר כל שנייה מהמשחק. אני לא שוכח את הכדור שפגע בקורה כשהובלנו 0:2, ולא שוכח איך דיאפרה סאקו הושאר חופשי וכמעט כבש למרות העובדה שדיברתי עליו במחצית. אם התוצאה הייתה 2:1, במקום ליהנות ולכבוש עוד שערים ב-20 הדקות האחרונות היינו סובלים כדי לא לאבד שתי נקודות. כן, עשינו דברים יפים מאוד, אבל יותר מכל אני מרוצה מרמת הביטחון של הקבוצה".

 

לוקאקו עולה לנגיחה. "שום דבר לא חדש עבורו ועבור מאטיץ'" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לוקאקו עולה לנגיחה. "שום דבר לא חדש עבורו ועבור מאטיץ'"(צילום: רויטרס)

 

על שחקני הרכש הבולטים, רומלו לוקאקו ונמניה מאטיץ', אמר הפורטוגלי: "ברור שהם שחקנים מובילים. הם שיחקו במשך שנים בפרמייר-ליג כך ששום דבר לא חדש עבורם, רק המועדון והחברים לקבוצה. אפילו המנג'ר לא חדש עבורם כי הם כבר עבדו איתי בעבר. אני חושב שהם הראו יציבות שלוויקטור לינדלוף, למשל, אין עכשיו כי הוא רק הגיע מאווירה שונה לחלוטין".

 

"שלב טרום העונה היה טוב מאוד, הייתה לנו הכנה טובה וכמובן שזה חשוב מאוד. שחקנים פצועים חזרו כך שהסגל במצב טוב", ציין מוריניו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים