שתף קטע נבחר

פאוליניו סיכם בברצלונה תמורת 40 מ' אירו

סגנית אלופת ספרד הודיעה רשמית שהברזילאי בן ה-29 יצטרף מגוואנגז'ו אברגרנדה. הוא יחתום על חוזה לארבע שנים לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות. סעיף השחרור יעמוד על 120 מיליון אירו. עמוד הטוויטר של ברצלונה מוצף בביקורות ובלעג מצד אוהדים על ההחתמה

ברצלונה הודיעה רשמית שפאוליניו סיכם בשורותיה ויחתום על חוזה לארבע שנים, לאחר שיעבור בדיקות רפואיות בקבוצה. הוא יוצג במדי בארסה ביום חמישי. סגנית אלופת ספרד הפעילה את סעיף השחרור של הקשר הברזילאי בסך 40 מיליון אירו כדי לרכוש אותו מאלופת סין גוואנגז'ו אברגרנדה.

 


 

ניימאר: "חשבו שאם אעזוב את ברצלונה - אמות"

 

"פאוליניו הוא בעל יכולת אישית גבוהה, שחקן נהדר, גם עבור הקבוצה וגם עבור נבחרת ברזיל", אמר מאמנו בסין, לואיס פליפה סקולארי. "המחיר הגבוה שבו נמכר הוא עדות לכוחה של אברגרנדה כקבוצת כדורגל. מאחלים לו בהצלחה", סיכם.

 

פאוליניו. ברירת מחדל? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פאוליניו. ברירת מחדל?(צילום: AFP)

  

סעיף השחרור של הברזילאי בן ה-29 בחוזהו החדש יעמוד על 120 מיליון אירו. פאוליניו הצטרף לגוואנג'זו לפני שנתיים אחרי תקופה מאכזבת בטוטנהאם. יכולתו הטובה בליגה הסינית הקנתה לו מקום בנבחרת ברזיל, שם כבש שלושער במארס האחרון בניצחון 1:4 על אורוגוואי.

 

ברצלונה, שאיבדה את ניימאר לפריז סן ז'רמן תמורת סכום שיא של 222 מיליון אירו ומנסה כעת למלא את החלל שנפער, חווה שרשרת של אכזבות וכישלונות בחלון ההעברות. דני סבאיוס, שקבוצתו של ארנסטו ואלוורדה חשקה בו, בחר בריאל מדריד מוקדם יותר הקיץ. עוסמאן דמבלה מדורטמונד ופליפה קוטיניו מליברפול לא עברו בינתיים לברצלונה, בגלל סירוב של קבוצותיהם.

 

ההחתמה של פאוליניו מתפרשת בעיני רבים כהתפשרות ורבים הרימו גבה לנוכח המהלך. גולשים ואוהדי ברצלונה הציפו את דף הטוויטר של הקבוצה בהמוני תגובות ציניות וביקורתיות, בשרשור ההודעה על ההחתמה. בעוד אוהדי היריבות התמקדו בזלזול ובלעג, אוהדי ברצלונה העדיפו תגובות אובדניות מסוגים שונים.

 

 

 

 
 
 
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים