שתף קטע נבחר

קיליאן אמבאפה: "לא השתניתי"

החלוץ בן ה-18 השלים את המעבר לפריז סן ז'רמן וכתב דברי פרידה ממונאקו, כולל מסר לאוהדי קבוצתו הקודמת: "אני יודע שכמה מכם לא מבינים את הבחירה שלי. אתם יכולים לכעוס, לשנוא אותי ואפילו לשרוק לי בוז, אבל לעולם לא תוכלו לגרום לי להפסיק לאהוב אתכם"

אחרי שהשלים באופן סופי את המעבר לפריז סן ז'רמן, קיליאן אמבאפה העלה תמונה שלו במדים החדשים לרשתות החברתיות. כזכור, הכישרון הצרפתי בן ה-18 יושאל לפריז עד לסיום העונה ולאחר מכן יירכש תמורת סכום אדיר של 180 מיליון אירו. בינתיים פרסם אמבאפה בטוויטר מילות פרידה ממונאקו.

 

"אוהדי מונאקו היקרים", פתח אמבאפה את דבריו, "רק רציתי להודות לכם על האהבה שהרעפתם עליי בתקופה שלנו יחד. מעולם לא קיבלתי חיבה, תמיכה ועוצמה כאלה לפני כן. אני יודע שכמה מכם לא מבינים את הבחירה שלי ומרגישים כעס. אני מבין את זה. אני גם מבין את קריאות הבוז כלפיי במשחק האחרון, בעקבות מידע שגוי שפורסם סביב 'סאגת אמבאפה'. לא השתניתי, הסביבה הקרובה שלי לא השתנתה והערכים שלנו נשארו זהים: ענווה, פשטות, כבוד".

 

קיליאן אמבאפה בפריז. "היה מידע שגוי שהתפרסם סביב הסאגה" (צילום: מתוך טוויטר) (צילום: מתוך טוויטר)
קיליאן אמבאפה בפריז. "היה מידע שגוי שהתפרסם סביב הסאגה"(צילום: מתוך טוויטר)

 

"דבר אחד בטוח: אתם יכולים לכעוס, לשנוא אותי ואפילו לשרוק לי בוז אבל לעולם לא תוכלו לגרום לי להפסיק לאהוב אתכם, כי זו האמת - אני אוהב אתכם".

 

אמבאפה הודה גם לראשי מונאקו שעזרו לו לדבריו להגיע לתקרת היכולת שלו בעונה שעברה, ובפרט לסגן נשיא המועדון ואדים ואסילייב: "תמיד האמנת בי, עודדת אותי ועזרת לי. בלעדיך AS מונאקו לא היה יכול להיות מה שהוא היום - מועדון כדורגל נהדר. נתראה בקרוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים