שתף קטע נבחר

לראשונה בהיסטוריה: שופטת ניהלה משחק בבונדסליגה

ביביאנה שטיינהוז (38) הפכה לאישה הראשונה ששפטה משחק באחת מחמש הליגות הבכירות ביבשת (אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת), כשניהלה את המפגש בין הרטה ברלין לוורדר ברמן, שהסתיים ב-1:1. שאלקה ניצחה את שטוטגרט

היסטוריה בגרמניה. לראשונה בתולדות הבונדסליגה שפטה אחר הצהריים (ראשון) שופטת משחק ליגה. ביביאנה שטיינהוז (38) ניהלה את המפגש בין הרטה ברלין לוורדר ברמן.

 

זו גם הפעם הראשונה ששופטת מנהלת משחק באחת מחמש הליגות הבכירות ביבשת (אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת). שטיינהוז שפטה בעשר השנים האחרונות בליגה השנייה בגרמניה, וניהלה משחקים חשובים בגביע העולם לנשים לאורך השנים.

 

שטיינהוז במהלך המשחק (צילום: EPA) (צילום: EPA)
שטיינהוז במהלך המשחק(צילום: EPA)

 

לרגל האירוע החליטה הרטה ברלין למכור כרטיסים למשחק עבור נשים בחצי מחיר. עוד פרט פיקנטרי - שטיינהוז, שוטרת ביום-יום, היא בת זוגו של השופט האנגלי המפורסם שהספיק לפרוש - הווארד ווב.

 

המשחק עצמו הסתיים בתוצאה 1:1. מת'יו לקי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-38, תומאס דילייני השווה לזכות ברמן בדקה ה-59.

 

חברה של הווארד ווב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חברה של הווארד ווב(צילום: AFP)

 

במשחק נוסף, שאלקה 04 גברה בביתה על שטוטגרט 1:3. נביל בנטאלב העלה את המארחת ליתרון עם פנדל מדויק בדקה הרביעית, צ'דראק אקולו השווה בדקה ה-40 ושני שערים מהירים של שאלקה - נאלדו בנגיחה בדקה ה-47 וגווידו בורגסטאלר כעבור דקה בהקפצה מעל השוער - קבעו את תוצאת המשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
ביביאנה שטיינהוז
צילום: AFP
מומלצים