שתף קטע נבחר

פיפ"א חוקרת את צ'לסי, שעשויה להיענש

אלופת אנגליה נחקרת בחשד לעבירות על תקנות פיפ"א בנוגע להחתמת שחקני נוער, ועלולה להיענש באיסור על העברות כפי שקרה לקבוצות אחרות שביצעו עבירות דומות. צ'לסי בתגובה: "המועדון ציית לכל החוקים והתקנות"

פיפ"א חוקרת את צ'לסי בחשד שהפרה את תקנותיה בנוגע להעברת שחקני נוער - כך פורסם לראשונה ב"דיילי מייל" הבריטי. דובר פיפ"א הגיב בקצרה על הפרסום: "החקירה בעיצומה ולכן שום תגובה נוספת לא אפשרית לעת עתה". מצ'לסי נמסר: "המועדון ציית לכל החוקים והתקנות של פיפ"א בצירוף שחקנים".

 

אלופת אנגליה היא כמובן לא הראשונה שנחקרת בנוגע לעבירות המדוברות. אתלטיקו מדריד נענשה על ביצוע עבירות דומות לאלה שצ'לסי נחשדת בהן, וריאל מדריד נענשה באיסור על צירוף שחקנים למשך שני חלוני העברות - עונש שקוצר בהמשך לחלון העברות אחד.

 

אנטוניו קונטה. צ'לסי תיענש? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אנטוניו קונטה. צ'לסי תיענש?(צילום: רויטרס)

 

שתי קבוצות אנגליות נענשו בחצי השנה האחרונה על ידי הפרמייר-ליג בגין עבירות הקשורות לתחום - מנצ'סטר סיטי וליברפול. הסיטיזנס יצרו קשר עם הורים של שחקנים צעירים שעוד לא הגיעו לגיל המותר, בעוד המרסיסיידרס הציעו תמריצים אסורים לשחקן ולמשפחתו. על שני המועדונים נאסר לצרף שחקני אקדמיה צעירים למשך שנתיים. סיטי נקנסה ב-300,000 ליש"ט וליברפול ב-100,000.

 

זו הפעם השלישית מאז ספטמבר 2009 שפיפ"א בודקת חשדות נגד צ'לסי. לפני שמונה שנים הוטל על המועדון עונש בעקבות צירופו של גאל קאקוטה מלאנס, אבל הערעור לבית הדין הגבוה לבוררות בספורט (CAS) התקבל. בשנה שעברה נפתחה חקירה בעקבות העברתו של ברטרנד טראורה, לאור צילומים שהוכיחו כי הוא שיחק במדי צ'לסי לפני שמלאו לו 16 וקיבל את האישור הבינ"ל לחתום על חוזה מקצועני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים