שתף קטע נבחר

בדקה ה-95: קוסטה ריקה העפילה למונדיאל

קנדל ווטסון כבש עמוק בתוך תוספת הזמן וסידר ל"טיקוס" 1:1 ביתי מול הונדורס, שהספיק כדי להבטיח את הכרטיס השני מבית המוקדמות של צפון ומרכז אמריקה

נבחרת קוסטה ריקה הייתה אחת ההפתעות הנעימות של מונדיאל 2014 והיא תשחק גם בטורניר הגמר הקרוב. שער דרמטי של קנדל ווטסון, חמש דקות בתוך תוספת הזמן, סידר הלילה (בין שבת לראשון) ל"טיקוס" את הכרטיס למונדיאל 2018 ברוסיה. קוסטה ריקה השיגה את הנקודה שהייתה צריכה אחרי 1:1 ביתי עם הונדורס והבטיחה את המקום השני בבית המוקדמות של צפון ומרכז אמריקה, מחזור אחד לפני הסיום.

 

אדי הרננדס כבש בדקה ה-66 לאורחת ונראה היה שהחגיגות של קוסטה ריקה יידחו בכמה ימים, אבל אז הגיע ווטסון, שנגח פנימה בדקה ה-95 לאחר הגבהה של בריאן רואיס. הנבחרת המארחת העפילה לגביע העולמי בפעם החמישית בהיסטוריה.

 

נבחרת קוסטה ריקה חוגגת (צילום: EPA) (צילום: EPA)
נבחרת קוסטה ריקה חוגגת(צילום: EPA)

קיילור נבאס עם המשפחה (צילום: AP) (צילום: AP)
קיילור נבאס עם המשפחה(צילום: AP)

 

ארה"ב צפויה להיות הנבחרת השלישית מהבית שמעפילה למונדיאל. לאמריקאים 12 נקודות והם יתארחו במחזור הנעילה אצל טרינדד וטובגו, כשנקודה תספיק להם. לפנמה הרביעית 10 נקודות, כמו גם להונדורס החמישית.

 

הונדורס תארח את מקסיקו (שכבר העפילה לגביע העולמי) ואילו פנמה את קוסטה ריקה. הנבחרת שתסיים רביעית בבית תפגוש את סוריה או אוסטרליה במשחק פלייאוף על כרטיס נוסף לטורניר הגמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים