שתף קטע נבחר

לבד בפסגה: 2:7 משוגע לסיטי על סטוק

תצוגה התקפית יוצאת דופן סידרה לפפ גווארדיולה את המקום הראשון על חשבון יונייטד. צמד לגבריאל ז'סוס, פרננדיניו הפציץ למשקוף ופנימה. קריסטל פאלאס כבשה וניצחה לראשונה ב-1:2 על צ'לסי. ווטפורד רביעית אחרי 1:2 דרמטי על ארסנל. 0:1 לטוטנהאם על בורנמות'

מנצ'סטר סיטי עלתה היום (שבת) לפסגת הפרמייר-ליג באופן הכי משכנע שאפשר, עם 2:7 מטורף על סטוק סיטי במחזור השמיני. פפ גווארדיולה מקדים כעת בשתי נקודות את מנצ'סטר יונייטד, שסיימה בתיקו 0:0 בליברפול.

 

 

הבליץ הראשון של סיטי היה בין הדקות 17 ל-27, במהלכן נכבשו שלושה שערים. דה בריינה בנה את שני הראשונים של גבריאל ז'סוס וראחים סטרלינג, והאחרון בישל לדויד סילבה. לפני המחצית מאמה ביראם דיוף צימק (44) בכדור שפגע בפביאן דלף.

 

סטרלינג וז'סוס. סיטי דורסת (צילום: getty images) (צילום: getty images)
סטרלינג וז'סוס. סיטי דורסת(צילום: getty images)

 

שתי דקות במחצית השנייה, קייל ווקר כבש שער עצמי וזה רק 3:2. צמוד? ממש לא. סיטי כבשה עוד שלושה שערים, הפעם בתוך שבע דקות - ז'סוס עם השני שלו מבישול של דה בריינה, פרננדיניו בפצצה למשקוף ופנימה ולרוי סאנה אחרי עוד מסירת אומן של הבלגי הג'ינג'י. 11 דקות לסיום ברנרדו סילבה חתם את התוצאה.

 

במשחק המפתיע של היום צ'לסי הפסידה 2:1 לקריסטל פאלאס האחרונה בטבלה. לא רק שזה ניצחון הבכורה של רוי הודג'סון, אלה גם השערים הראשונים של קבוצתו העונה.

 

זאהה. ניצחון בכורה לפאלאס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
זאהה. ניצחון בכורה לפאלאס(צילום: רויטרס)

 

באופן אירוני פאלאס עלתה ליתרון משער עצמי של ססאר אספיליקואטה אחרי ניסיון בעיטה של יוהאן קבאי. טימואה בקאיוקו עוד השווה בנגיחה אחרי קרן של ססק פברגאס, אבל לפני ההפסקה החזיר ווילפריד זהא את היתרון למארחת.

 

ארסנל הייתה יכולה לעלות למקום הרביעי על חשבון האלופה, אבל מי שעשתה זאת היא ווטפורד עם מהפך ביתי על התותחנים ושער ניצחון של טום קלברלי בדקה ה-92. פר מרטסאקר נגח פנימה אחרי קרן של גרניט ג'אקה (39). בדקה ה-71 הכשיל הקטור ביירין את ריצ'רליסון בתוך הרחבה, וטרוי דיני קבע שוויון מהנקודה הלבנה.

 

ביירין. ארסנל שוב בעטה בדלי (צילום: getty images) (צילום: getty images)
ביירין. ארסנל שוב בעטה בדלי(צילום: getty images)

 

טוטנהאם השלישית ניצחה 0:1 את בורנמות' משער של כריסטיאן אריקסן (47). ווסטהאם סיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול ברנלי, וסוונזי ניצחה 0:2 את האדרספילד.


פורסם לראשונה 14/10/2017 18:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
דויד סילבה וראחים סטרלינג
צילום: AFP
מומלצים