שתף קטע נבחר

אנגליה: האדרספילד הדהימה את מנצ'סטר יונייטד

החבורה של מוריניו ספגה הפסד בכורה העונה - 2:1 לעולה החדשה. סיטי (0:3 על ברנלי) כבר פתחה פער של 5 נקודות בפסגה

הפנים של מוריניו אומרות הכל (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הפנים של מוריניו אומרות הכל(צילום: AFP)

 

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לברוח לליגה האנגלית - ומנצ'סטר יונייטד כבר לא מצליחה להשיג אותה. הערב (שבת) במחזור התשיעי, סיטי המשיכה לחורר רשתות עם 0:3 על ברנלי, בעוד מנצ'סטר יונייטד ספגה הפסד מדהים בהאדרספילד, 2:1.

 

 

סרחיו אגוארו חזר אחרי חודש, והבקיע בפנדל (30) את שערו ה-177 במדי סיטי, מה שהעלה אותו למקום הראשון בכל הזמנים לצד אריק ברוק (שיחק בין 1928 ל-1940 בקבוצה). סיטי נרגעה לאחר מכן, לפני שניקולס אוטמנדי (73) ולירוי סאנה (75) השלימו שלישייה.

 

יש חגיגה. שחקני האדרספילד באקסטזה (צילום: AP) (צילום: AP)
יש חגיגה. שחקני האדרספילד באקסטזה(צילום: AP)

 

בהאדרספילד, ז'וזה מוריניו ראה את יונייטד סופגת הפסד בכורה בליגה. ארון מוי האוסטרלי הפתיע בדקה ה-28, ואחרי חמש דקות התוצאה הוכפלה אחרי בור בהגנה של ויקטור לינדלוף, שנכנס מעט לפני כן פיל ג'ונס הפצוע. השוער יונאס לוסל שלח בעיטה ארוכה, לינדלוף פיספס

 את הנגיחה, ולורן דפואטר אמר תודה, עבר את דויד דה חאה וכבש. מרקוס רשפורד קירב את יונייטד בדקה ה-78, ולא יותר מזה.

 

עם המנג'ר הזמני מייקל אפלטון, לסטר עלתה מעל לקו האדום עם 1:2 בסוונזי. פדריקו פרננדס כבש שער עצמי (25), שינג'י אוקאזאקי קבע 0:2 (49), ואלפי מוסון לא הרס לאלפטון את הניצחון (56). מי שירדה מתחת לקו האדום היא סטוק, שהפסידה בבית 2:1 לבורנמות' מצמד מהיר של אנדרו סרמן (16) וג'וניור סטניסלאס (18 בפנדל). מאמה ביראם דיוף צימצם (63).אחרי שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה מול צ'לסי, האחרונה קריסטל פאלאס חזרה לסורה והפסידה בניוקאסל 1:0 משער של מיקל מרינו בדקה ה-86. סאות'המפטון גברה 0:1 על ווסט ברומיץ'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
האדרספילד חוגגת
צילום: רויטרס
מומלצים