שתף קטע נבחר

"ריאל של ראחוי מול ג'ירונה של פוג'דמון"

בתקשורת הספרדית נערכים למשחק של אלופת ספרד (17:15) על רקע שלילת האוטונומיה של קטאלוניה בעקבות הכרזת העצמאות. שחקני ריאל מדריד הגיעו לג'ירונה ללא אירועים חריגים

  

קשה למצוא סמל מובהק יותר לשלטון הספרדי מאשר ריאל מדריד. הקבוצה, שהייתה מזוהה בעבר עם ממשל פרנקו, עדיין מייצגת בעיני רבים את בית המלוכה במדינה, והיום (ראשון, 17:15) יתארחו הבלאנקוס בג'ירונה למשחק שהוא הרבה מעבר לכדורגל.

 

 

זה יהיה המשחק הראשון של ריאל בקטאלוניה מאז משאל העם שם בתחילת החודש. בסוף השבוע הגיעו היחסים בין הקטלאנים לספרדים לנקודת רתיחה בעקבות הכרזת העצמאות של נשיא קטאלוניה קרלס פוג'דמון. בתגובה החליט ראש ממשלת ספרד מריאנו ראחוי לשלול את האוטונומיה של קטאלוניה ולהדיח את מנהיגיה.

 

פוג'דמון ברחובות ג'ירונה אתמול (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פוג'דמון ברחובות ג'ירונה אתמול(צילום: רויטרס)

זידאן. הגיע לג'ירונה בשקט (צילום: EPA) (צילום: EPA)
זידאן. הגיע לג'ירונה בשקט(צילום: EPA)

 

בתקשורת הספרדית כבר הגדירו את המשחק כמפגש בין ריאל של ראחוי לג'ירונה של פוג'דמון. האחרון יליד ג'ירונה עשוי על פי הדיווחים להיעצר בגין ההכרזה על עצמאות החבל. פוג'דמון הוזמן כדרך קבע למשחק, אך לא ברור אם יגיע לאצטדיון מונטליבי. היציעים בכל מקרה יהיו מלאים וכל הכרטיסים נחטפו בשעתיים.

 

בתחילה חששו הרשויות בספרד ממהומות ושקלו לדחות את המשחק, אך שני המחנות הבהירו שברצונם להתרכז בכדורגל. שחקני ריאל הגיעו לג'ירונה כבר אתמול בשעות הערב, ללא אירועים חריגים, והתקבלו על ידי כמאה אוהדי הקבוצה בשדה התעופה. גם בבית המלון השקט נשמר והדגל היחיד שהונף היה של ספרד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים