שתף קטע נבחר

אנגליה: 11 דקות לחמד, ניצחון לברייטון

החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-79 ב-0:1 בחוץ על סוונזי, כיאל לא נכלל בסגל. 2:2 בין לסטר לסטוק, ליברפול הביסה 1:4 את ווסטהאם

לסטר פספסה הזדמנות להתקרב לחלק העליון של הטבלה, כשסיימה היום (שבת) ב-2:2 את משחק החוץ שלה מול סטוק, שפתח את המחזור ה-11 בפרמייר-ליג.

 

 

האורחת הוליכה פעמיים, אבל לא הצליחה לחזור הביתה עם שלוש הנקודות. ויסנטה איבורה כבש ראשון (33), אבל שרדן שאקירי השווייצרי איזן כעבור שש דקות. ריאד מחרז הנהדר חשב שהוא מנצח את ההתמודדות (60), אבל פיטר קראוץ' הוותיק, שנכנס כמחליף, חתם את תוצאת המשחק (73) מבישול של שאקירי.

 

נ'דידי מלסטר ודיוף מסטוק בקרב אווירי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
נ'דידי מלסטר ודיוף מסטוק בקרב אווירי(צילום: AFP)

 

אירוע חריג נרשם בדקה ה-30, כששופט המשחק, בובי מדלי, מתח את השריר ברגלו והוחלף על ידי השופט הרביעי, ג'ון מוס.

 

ליברפול לא התקשתה להביס בחוץ 1:4 את ווסטהאם. מוחמד סלאח כבש צמד (21 ו-75), ג'ואל מאטיפ (24) ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין (56) השתתפו בחגיגה. מנואל לנציני צימק (55).

 

צמד מול ווסטהאם. סלאח חוגג (צילום: AFP) (צילום: AFP)
צמד מול ווסטהאם. סלאח חוגג(צילום: AFP)

 

תומר חמד נכנס כמחליף (79), בירם כיאל לא נכלל בסגל וברייטון חגגה ניצחון רביעי העונה - 0:1 בחוץ על סוונזי. דווקא מי שהועדף על פני חמד בהרכב, גלן מארי, כבש את השער הבודד בדקה ה-29.

 

שער ניצחון חשוב. מארי (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
שער ניצחון חשוב. מארי(צילום: גטי אימגס)

 

האדרספילד התאוששה מהתקופה הרעה עם 0:1 על ווסט ברומיץ' משער של רג'יב ואן לה פארה ההולנדי (44). ברנלי ניצחה בחוץ בתוצאה דומה את סאות'המפטון (סם ווקס, 81). סטיב קוק (90) העניק לבורנמות' 0:1 סופר-דרמטי בניוקאסל.


פורסם לראשונה 04/11/2017 16:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימגס
גלן מארי חוגג
צילום: גטי אימגס
מומלצים