שתף קטע נבחר

נקודה ראשונה למויס: 1:1 לווסטהאם מול לסטר

הפטישים ומאמנם החדש חזרו מפיגור אבל נותרו מתחת לקו האדום בפרמייר ליג. ספרד: סלטה ויגו ניצחה 0:1 את לגאנס. צרפת: 2:2 בין סנט אטיין לשטרסבורג

דייויד מויס השיג הערב (ו') נקודה ראשונה כמאמן ווסטהאם כשסיים עם קבוצתו ב-1:1 ביתי מול לסטר, במשחק שפתח את המחזור ה-13 של הפרמייר ליג.

 

  • לטבלת הליגה האנגלית

 

הסקוטי קיבל את הפטישים במצב קשה ומשחק הפתיחה שלו ביום ראשון (2:0 מול ווטפורד) לא בישר טובות. היום הוא יכול להיות מרוצה לפחות מרוח הלחימה שהפגינו שחקניו, כשחזרו מפיגור.

 

סאקו עם מויס. נקודה ראשונה למאמן (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סאקו עם מויס. נקודה ראשונה למאמן(צילום: רויטרס)


ווסטהאם אמנם לחצה בדקות הראשונות, אך דווקא לסטר הייתה זו שעלתה ליתרון מוקדם. בדקה השמינית, כדור רוחב של ג'יימי וארדי חלף על פני אנג'לו אוגבונה ומצא את מארק אלברייטון שמקרוב כבש את הראשון.

 

ווסטהאם הצליחה להשוות בדקה האחרונה של המחצית הראשונה. כדור קרן מצא את צ'ייקו קויוטה הסנגלי שנגח מקרוב. הכדור פגע בכתף של דני סימפסון וחדר פנימה. למרות הנקודה, ווסטהאם נותרה עדיין מתחת לקו האדום כשהיא במקום ה-18 עם עשר נקודות. לסטר עלתה לפחות זמנית למקום ה-11 עם 14 נקודות.

 

בליגה הספרדית, סלטה ויגו ניצחה 0:1 את לגאנס ועלתה זמנית למקום השמיני. יאגו אספאס כבש בפנדל בדקה ה-27. בגרמניה, האנובר עלתה זמנית למקום השישי לאחר 1:1 מול שטוטגרט. אסאנו טאקומה העלה את שטוטגרט ליתרון, ניקלאס פולקרוג השווה בפנדל.

 

בליגה הצרפתית, סנט אטיין החמיצה ניצחון מול שטרסבורג מהתחתית כשסיימה ב-2:2 אחרי שאיבדה פעמיים יתרון. ג'וניור הרנאני כבש ראשון עבור סנט אטיין (41), ז'אן יודס השווה כעבור ארבע דקות. סנט אטיין חזרה להוביל עם שער של קווין מונה-פאקה בדקה ה-56, אבל יונאס מרטין קבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה (63).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הארט עם מויס
צילום: רויטרס
מומלצים