שתף קטע נבחר

היינקס: "אהיה מרוצה גם מ-0:1 על פ.ס.ז'"

באיירן מינכן תצטרך 0:4 מול פריז סן ז'רמן כדי לעלות מהמקום הראשון בבית, אבל לא ממש מאמינה שזה יקרה. הומלס: "נצטרך להיות ממש מדהימים". וגם: הציטוט ההזוי של מאמן צסק"א לפני מנצ'סטר יונייטד, ויובנטוס מקווה לא למעוד ביוון

מחר (רביעי) במחזור האחרון של ליגת האלופות, יעמוד במוקד המפגש בין באיירן מינכן לפריז סן ז'רמן באליאנץ ארנה. המארחת תצטרך לנצח בארבעה שערים כדי לסיים ראשונה בבית, אחרי שכזכור אלופת צרפת חגגה עליה בסיבוב הראשון עם 0:3, שמיד אחריו קרלו אנצ'לוטי פוטר מהמועדון הגרמני.

 

לטבלאות ליגת האלופות

 

מאמן באיירן, יופ היינקס, נשאל על המשחק ואמר: "לא אהיה חצוף, לנצח 0:4 את פריז זה קשה מאוד. אם ננצח 0:1 אהיה מרוצה, פ.ס.ז' היא אחת הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות". על חאמס רודריגס, שהיה פצוע לאחרונה וסובל מקשיי הסתגלות, אמר המאמן: "הוא ישחק, הוא שחקן מצוין והוא עוד ישתלב כאן. מחר הוא יפתח בהרכב".

 

באיירן באימון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
באיירן באימון(צילום: EPA)

היינקס (צילום: AP) (צילום: AP)
היינקס(צילום: AP)

 

הבלם מאטס הומלס חיזק את מאמנו והוריד ציפיות: "אין בכלל ספק שפ.ס.ז' היא אחת הקבוצות הכי טובות באירופה, נצטרך להיות מדהימים כדי לנצח 0:4, ומנגד הם צריכים להיות ביום מזעזע. צריך להיות ריאליים". יש לציין שפריז סן ז'רמן מגיעה למשחק אחרי הפסד הבכורה העונה בליגה, 2:1 לשטרסבורג. אבל בליגת האלופות היא כידוע לוהטת, וכבר שברה את השיא במספר השערים שנכבשו בשלב הבתים ע"י קבוצה אחת.

 

מאמן צסק"א: "אפשר לנצח 0:3 באולד טראפורד"

מי שעוד תצטרך נס מחר היא אתלטיקו מדריד. הקבוצה של דייגו סימאונה חייבת לנצח את צ'לסי בחוץ ולקוות שקרבאח תוציא לפחות תיקו מול רומא באולימפיקו. דני קינטאנה, קשרה הספרדי של קרבאח, דווקא מלא ביטחון: "לא נשחק בשביל אתלטיקו, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות משהו מול רומא, בדיוק כמו שהפתענו את אתלטיקו". רומא מגיעה לא בשיאה, היא אמנם ניצחה את ספאל בליגה, אבל לפני כן מעדה מול אתלטיקו מדריד וגנואה.

 

מנצ'סטר יונייטד (12 נקודות) לא תצטרך נס כדי לעלות. היא תצטרך תיקו בלבד מול צסק"א בבית כדי לסיים ראשונה בבית 1. באזל (9 נקודות) וצסק"א מוסקבה (9 נקודות) ייאבקו על המקום השני. כשהשווייצרים יתארחו בפורטוגל אצל בנפיקה האומללה (0 נקודות). מאמן צסק"א, ויקטור גונצ'ארנקו, סיפק ציטוטים קצת הזויים במסיבת העיתונאים לקראת המשחק באולד טראפורד: "אנחנו מאמינים שנוכל לנצח 0:3, יש לנו ביטחון בעצמנו. הכל יכול לקרות", אמר בין היתר.

 

ואלוורדה באימון (צילום: AP) (צילום: AP)
ואלוורדה באימון(צילום: AP)

 

בבית 4, יובנטוס (8 נקודות) תתארח ביוון אצל אולימפיאקוס ותקווה לא למעוד. אם אלופת איטליה לא תנצח וספורטינג ליסבון (7 נקודות) תפתיע את ברצלונה בקאמפ נואו, הפורטוגלים יעלו. בארסה צפויה לעלות בהרכב משני מחר, סרג'י רוברטו דיבר במסיבת עיתונאים והוא ישוב להרכב אחרי היעדרות של כחודש: "שמח לחזור, ניתן את הכל מחר. כמו כל עונה אני פותח על הספסל אבל מפלס את דרכי ל-11 בזכות עבודה קשה". אחרי הפציעה של אומטיטי, ארנסטו ואלוורדה

סירב לומר אם ברצלונה תביא בלם בינואר: "לוקא דין יכול לשחק במרכז ההגנה, גם סרחיו בוקסטס וחאבייר מסצ'ראנו. נחיה ונראה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים