שתף קטע נבחר

קלופ: "זה כנראה המשחק הכי חשוב שלנו העונה"

מאמן ליברפול דרוך למשחק מול ספרטק מוסקבה (ד', 21:45), כשהפסד ביתי עשוי לשלוח את האנגלים הביתה: "כשאנחנו משחקים טוב אפשרי לנצח כל קבוצה בעולם". זידאן לקראת דורטמונד: "אסור לזרוק לפח את כל מה שעשינו עד עכשיו"

שלב הבתים של ליגת האלופות יינעל מחר (רביעי) עם שמונה משחקים. שישה כרטיסים לשמינית הגמר עוד נותרו פנויים.

 

 

בית 5 הוא המרתק ביותר, כשבמרכזו ליברפול תארח (21:45) את ספרטק מוסקבה. ניצחון יבטיח לחבורה של יורגן קלופ את המקום הראשון, נקודה לפחות את הכרטיס לשלב הבא, אבל הפסד כמעט בוודאות ישלח אותה הביתה, אם סביליה אכן תנצח את מאריבור במשחק המקביל.

 

"לא רוצים ללכת הביתה". קלופ במסע"ת (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
"לא רוצים ללכת הביתה". קלופ במסע"ת(צילום: רויטרס)

 

"אני לא רוצה להגיד שזה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, אבל כנראה שזה כן", סיפר קלופ במסיבת העיתונאים המסורתית. "כמובן שאנחנו לא רוצים ללכת הביתה מוקדם, לכן המטרה היא אחת - לנצח ולסיים במקום הראשון בבית".

 

"נכון, הרבה אנשים אומרים לפני המשחק שאנחנו הפייבוריטים, אבל בחיים אי אפשר לדעת כלום. הכל שאלה של תזמון ומומנטום. אני מאוד מצפה למשחק הזה, אבל שתי הקבוצות התחזקו מאז הפעם האחרונה שנפגשנו".

 

בכושר נהדר. סלאח והחברים חוגגים מול ברייטון בשבת (צילום: AP) (צילום: AP)
בכושר נהדר. סלאח והחברים חוגגים מול ברייטון בשבת(צילום: AP)

 

על העובדה שהמשחק ייערך באנפילד, אמר קלופ: "יש לנו את האוהדים הכי טובים בעולם. הם היו מאחורינו לאורך כל העונה וגם מחר זה יקרה". ובאיזה כושר מגיעה ליברפול למשחק, בטח אחרי ה-1:5 על ברייטון בפרמייר-ליג? "כשאנחנו משחקים כמו שצריך, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בעולם".

 

זידאן: "המצב שלנו לא מזהיר"

ריאל מדריד תפגוש (21:45) בברנבאו את בורוסיה דורטמונד, במשחק חסר חשיבות עבורה, מאחר שכבר נקבע כי תסיים את הבית המוקדם במקום השני אחרי טוטנהאם. הגרמנים, לעומת זאת, ירצו להבטיח

 את המקום השלישי, המבטיח מקום בליגה האירופית. "אנחנו יודעים שליריבה שלנו יש הרבה על מה לשחק מחר ולנו לא כל כך, אבל אני עדיין מצפה מקבוצתי להופעה טובה", סיפר מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן. "המצב שלנו אמנם לא מזהיר ואנחנו צריכים לכבוש עוד שערים, אבל אסור לזרוק לפח את כל מה שעשינו עד עכשיו וזה לא מעט".

 

זידאן התייחס גם לכושר הבינוני של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא שחקן כל כך גדול, שכאשר דברים לא הולכים כמו שהוא רוצה או כמו שאנשים רגילים ממנו, זה טבעי שיהיו דיבורים עליו. העונה עוד ארוכה, עברנו חצי דרך ועדיין נשארו לנו שישה חודשים שלמים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים