שתף קטע נבחר

משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון לדורטמונד

קבוצתו של פטר בוס הפסידה 2:1 לוורדר ברמן וממשיכה לשקוע (מקום שביעי). ב"בילד" דווח כי הקבוצה תודיע מחר על סיום דרכו. באיירן מינכן ניצלה תיקו של לייפציג והגדילה את הפער בפסגה

הסיוט של פטר בוס נמשך. המאמן ההולנדי של דורטמונד סופר משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון. קבוצתו הפסידה הערב (שבת) לוורדר ברמן 2:1 במחזור ה-15 בבונדסליגה. שעות ספורות אחרי המשחק דיווח ה"בילד" כי המאמן יפוטר מחר על ידי ההנהלה.

 

לטבלת הבונדסליגה

 

מקסימיליאן אגסטיין בן ה-20 כבש בדקה ה-26 את הראשון של ברמן. פייר אובאמיינג הבקיע שער חמישי בשלושה משחקים (57), והרגיע מעט את בוס. המילה האחרונה הייתה של ת'יאודור גברה סלאסי הצ'כי ממוצא אתיופי (65). בזכות הניצחון עלתה ורדר ברמן מעל לקו האדום. דורטמונד רק שביעית.

 

בוס. בדרך החוצה? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בוס. בדרך החוצה?(צילום: רויטרס)

אובאמיינג מאוכזב (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אובאמיינג מאוכזב(צילום: רויטרס)

 

באיירן מינכן ניצחה 0:1 את פרנקפורט משער של ארתורו וידאל בדקה ה-20. טאלב טואטחה עלה מהספסל של פרנקפורט בדקה ה-78. הבאוורים נהנו מאיבוד נקודות של לייפיצג, שסיימה ב-2:2 ביתי מול מיינץ, והפער בין הראשונה לשנייה בטבלה צמח לשמונה נקודות.

 

קווין קאמפל נתן יתרון למארחת (29), רובין קואיסון השווה (39), אך טימו וורנר קבע 1:2 ללייפיצג בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. לייפציג הייתה בטוחה שהיא מנצחת, אבל אמיל ברגרין השווה שלוש דקות לסיום המשחק.

 

וידאל. באיירן בדרך לאליפות (צילום: AP) (צילום: AP)
וידאל. באיירן בדרך לאליפות(צילום: AP)

 

במשחקים נוספים: המבורג - וולפסבורג - 0:0, בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 0:0.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים