שתף קטע נבחר

באיירן ניצחה והגדילה את הפער בפסגה

הקבוצה של יופ היינקס גברה 0:1 על שטוטגרט משער של תומאס מולר ופתחה פער של 11 נקודות משאלקה, שחילצה 2:2 דרמטי מאיינטרכט פרנקפורט. דורטמונד גברה 1:2 על הופנהיים משער של פוליסיץ' (89). 3:3 משוגע בין אוגסבורג ופרייבורג, ניצחון ראשון העונה לפ.צ קלן

באיירן מינכן הגדילה הערב (שבת) את הפער בפסגת הליגה הגרמנית ל-11 נקודות. הקבוצה של יופ היינקס השיגה ניצחון רביעי רצוף וחמישי בששת המשחקים האחרונים, 0:1 על שטוטגרט, וידעה לנצל את ה-2:2 של שאלקה מול איינטרכט פרנקפורט (נטולת טאלב טואטחה) כדי לתקוע יתד בפסגה.

 

 

זה ממש לא בא לה בקלות. אחרי 78 דקות מאופסות, תומאס מולר המחליף שנכנס בדקה ה-65 הפגיז ברגל שמאל את שער הניצחון. שוער באיירן סוון אולריך הדף פנדל של שדראק אקולו בדקה ה-94.

 

מולר חוגג עם אולריך (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מולר חוגג עם אולריך(צילום: גטי אימג'ס)

 

דורטמונד פוסט פטר בוס עם ניצחון שני רצוף, הפעם 1:2 דרמטי על הופנהיים. מארק הוט (21) העלה את האורחת ליתרון, אבל פייר-אמריק אובמיאנג (63) וכריסטיאן פוליסיץ' (89) הפכו בדרך למקום השלישי בטבלה.

 

אגב, פוליסיץ' נבחר רק השבוע לשחקן השנה בארצות הברית כשהוא בן 19 בלבד והפך לצעיר בהיסטוריה וזוכה בתואר היוקרתי.

 

בפרנקפורט ללוקה יוביץ' לקח בדיוק דקה כדי להעלות את המארחים ליתרון מוקדם ומפתיע. סבסטיאן האלר הכפיל אותו בדקה ה-66, אבל שאלקה חזרה כמו גדולה - ובצורה הכי דרמטית שיש. בריל אמבולו (82) צימק, ואז, עמוק בתוך תוספת הזמן (בדקה ה-95!), נאלדו היה זה שהשווה בפיניש אדיר.

 

פרינס בואטנג בדיכאון אחרי השוויון של שאלקה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
פרינס בואטנג בדיכאון אחרי השוויון של שאלקה(צילום: גטי אימג'ס)

 

אוגסבורג ופרייבורג נפרדו ב-3:3 משוגע. אלפרד פינבוגאסון כבש צמד בתוספת הזמן - עם נגיחות בדקות ה-91 וה-93 - השלים שלושער אחרי שהבקיע גם בדקה הראשונה, והציל במו רגליו את אוגסבורג מהפסד. כריסטיאן גונטר (19) ונילס פטרסן (47, 65) כבשו לזכות פרייבורג.

 

במשחק תחתית לוהט מיינץ חילצה 2:2 מוורדר ברמן בזכות שער שוויון של פביאן פריי בדקה ה-93. נועלת הטבלה פ.צ קלן השיגה ניצחון ראשון העונה, 0:1 על וולפסבורג, משער של כריסטיאן קלמנס בדקה ה-67.

פורסם לראשונה 16/12/2017 18:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים