שתף קטע נבחר

בספרד מפרקים את ריאל מדריד

אחרי ה-0:3 הענק בסנטיאגו ברנבאו, ברצלונה נהנתה מניצחון מוחץ גם בכלי התקשורת. "הספינה של בארסה בורחת" ו"זידאן - לך תעשה חושבים" הן רק חלק מהכותרות הבוקר. לאו מסי בפייסבוק: "נהדר לסיים את השנה עם ניצחון בקלאסיקו"

 

"כמה נהדר לסיים את השנה עם ניצחון חשוב בקלאסיקו. חיבוקים וחג מולד שמח לכולם" - כך סיכם כוכב ברצלונה, לאו מסי, את ה-0:3 הענק של קבוצתו בסנטיאגו ברנבאו על ריאל מדריד, שהגדיל את הפער מהבלאנקוס ל-14 נקודות.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

בפוסט לא אופייני שפירסם כוכב ברצלונה בפייסבוק הוא זרה מלח על פצעיה של היריבה השנואה ממדריד. מאמנו, ארנסטו ואלוורדה, שמח כמובן, אבל דאג לצנן את האווירה: "בתחילת העונה הם נראו טוב יותר, התוצאה יכולה הייתה להיות הפוכה".

 

 

על הפער העצום שפתחה קבוצתו: "עוד לא הגענו לחצי העונה, יש עוד דרך ארוכה לפנינו. אנחנו אמנם עכשיו מובילים, אבל שום דבר לא מובטח לנו". מעבר לכל כוכביו, המאמן החמיא במיוחד לסרג'יו בוסקטס: "הוא היה פשוט מדהים - מהחלק האחורי ועד לחלק הקדמי שלנו".

 

זידאן ו-ואלוורדה. "הפער לא מבטיח לנו שום דבר" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
זידאן ו-ואלוורדה. "הפער לא מבטיח לנו שום דבר"(צילום: רויטרס)

התקשורת הספרדית חגגה את התבוסה של ריאל בקלאסיקו, ולא ריחמה עליה גם בשערי העיתונים הגדולים במדינה. כרגיל, את מסי וחבריו היללו, ואת המאמן המפסיד זינדין זידאן שלחו לעשות חושבים. הנה כמה משערי העיתונים הגדולים:

 

ה"מונדו דפורטיבו" לועג לריאל על הפער העצום ()
ה"מונדו דפורטיבו" לועג לריאל על הפער העצום

במארקה שולחים את זידאן לחשוב ()
במארקה שולחים את זידאן לחשוב

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים