שתף קטע נבחר

הרצף נגמר: רק 0:0 למנצ'סטר סיטי מול פאלאס

המוליכה האנגלית נעצרה אחרי 18 ניצחונות ליגה רצופים ותנסה להתחיל מחדש בשנת 2018. מיליבוייביץ' מפאלאס החמיץ פנדל בדקה ה-90. פציעות מדאיגות לקווין דה בריינה וגבריאל ז'סוס

בשני המפגשים האחרונים בין מנצ'סטר סיטי לקריסטל פאלאס, הסיטיזנס רשמו 0:5 קליל. היום (ראשון) זה הסתיים ב-0:0 מפתיע במיוחד, שקטע רצף של 18 ניצחונות ליגה למוליכת הפרמייר-ליג.

 

 

מי זוכר שפאלאס פתחה את העונה עם שבעה הפסדים רצופים וללא שער זכות? השחקנים של רוי הודג'סון ממשיכים במסע ההתאוששות המופלא שלהם והנקודה הזו היא כמו ניצחון עבורם.

 

סטרלינג וטורה מאוכזבים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סטרלינג וטורה מאוכזבים(צילום: רויטרס)

קווין דה בריינה שרוע על הדשא (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קווין דה בריינה שרוע על הדשא(צילום: רויטרס)

מנצ'סטר סיטי נעצרה. לירוי סאנה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מנצ'סטר סיטי נעצרה. לירוי סאנה(צילום: רויטרס)

זה לא היה היום של סיטי, שהתקשתה מאוד להגיע למצבים, גם בגלל יכולת פושרת של קווין דה בריינה. עוד במחצית הראשונה פפ גווארדיולה ראה את גבריאל ז'סוס מבצע תנועה רעה, תופס את הברך ויורד בדמעות לחדרי ההלבשה, בתוך תוספת הזמן גם דה בריינה עלה על אלונקה וטרם ידוע מה חומרת הפציעות של השניים.

 

בדקה ה-90 זה גם כמעט הסתיים בהפסד של המוליכה אחרי שווילפריד זאהה עשה הצגה ברחבה וסחט פנדל. לוקה מיליבוייביץ' לקח את האחריות, בעט בצורה נוראית ואדרסון עצר עם הרגל.

 

פוסו מנסה עוצר את סאנה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פוסו מנסה עוצר את סאנה(צילום: AFP)

 

מהלך המשחק

דקה 2': הזדמנות ראשונה במשחק למנצ'סטר סיטי. ברנרדו סילבה קיבל את הכדור ברחבה ושיחרר בעיטה לא רעה, שחמקה חצי מטר מהעמוד של הנסי.

 

9': טעות נוראית של אדרסון, שיצא משערו כדי להרחיק כדור פשוט, אבל בעט לגופו של מנגלה. בנטקה ניסה לנצל זאת, אבל הבלם הצרפתי עצר את הבעיטה, שהלכה לקרן.

 

הטעות שלו כמעט עלתה ביוקר. אדרסון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הטעות שלו כמעט עלתה ביוקר. אדרסון(צילום: רויטרס)

 

23': תוך שלוש דקות שני חילופים בגלל פציעות קשות. מצד אחד גבריאל ז'סוס, שעשה תנועה לא טובה עם הרגל ולפחות על פי התגובה שלו נראה שהפגיעה ברצועות הברך. גם סקוט דאן מפאלאס סבל מפציעה דומה אחרי תיקול רע על קווין דה בריינה.

 

29': כמעט הראשון של סיטי. אגוארו פרץ ובעט מ-18 מטרים, הכדור פגע ברידוולד, שינה כיוון והטעה את הנסי. למזלו, העמוד הציל אותו.

 

שתי פציעות קשות תוך דקות. דאן יורד על אלונקה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שתי פציעות קשות תוך דקות. דאן יורד על אלונקה(צילום: רויטרס)

ז'סוס נאנק מכאבים (צילום: getty images) (צילום: getty images)
ז'סוס נאנק מכאבים(צילום: getty images)

ויורד בדמעות לחדרי ההלבשה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ויורד בדמעות לחדרי ההלבשה(צילום: רויטרס)

 

57': עוד כמעט של סיטי. גנדוגאן סובב מ-18 מטרים לפינה הרחוקה - לא היה חסר הרבה כדי שהכדור שלו ימצא את הרשת.

 

63': הצלה אדירה של הנסי. סטרלינג הקפיץ לאמצע, הכדור חלף על פני כולם והגיע עד סאנה שניסה לכבוש בנגיעה, אבל שוער פאלאס, באינסטינקט גדול, עצר אותו.

 

מדאיג. קווין דה בריינה נפצע והוחלף (צילום: getty images) (צילום: getty images)
מדאיג. קווין דה בריינה נפצע והוחלף(צילום: getty images)

 

77': איזו החטאה של טאונסנד. מהלך נהדר של פאלאס מימין - בנטקה העביר רוחב, פאנצ'ון פתח רגליים והקשר היה צריך לכבוש, אבל משבעה מטרים בעט לשמיים.

 

90': פאלאס החמיצה פנדל. פאלאס תתפוס את הראש עוד הרבה מאוד זמן אחרי ההחמצה הזו. זאהה עשה הצגה ברחבה וסחט פנדל, מיליבוייביץ' לקח את האחריות ובעט רע - אדרסון הדף עם הרגל.

 

אדרסון עוצר את הפנדל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אדרסון עוצר את הפנדל(צילום: רויטרס)

 

הרכבים

קריסטל פאלאס: וויין הנסי; יאירו רידוולד, ג'יימס טומקינס, סקוט דאן (מרטין קלי, 20), פטריק ואן אנהולט, טימותי פוסו מנסה; אנדרוס טאונסנד, יוהאן קבאי (ג'ייסון פאנצ'ון, 76), לוקה מיליבוייביץ'; ווילפריד זאהה, כריסטיאן בנטקה.

 

מנצ'סטר סיטי: אדרסון; קייל ווקר, אליקים מנגלה, ניקולס אוטמנדי, דנילו; קווין דה בריינה, פרננדיניו, אילקאי גנדוגאן (ראחים סטרלינג, 57); ברנרדו סילבה, גבריאל ז'סוס (סרחיו אגוארו, 23), לירוי סאנה.


פורסם לראשונה 31/12/2017 13:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
פפ גווארדיולה
צילום: getty images
מומלצים