שתף קטע נבחר

קוסטה הוצג באתלטיקו: "חיכיתי הרבה זמן ליום הזה"

החלוץ דיבר במסיבת עיתונאים רשמית יחד עם ויטולו לקראת ההצטרפות של שניהם לסגל: "עבדתי והתאמנתי קשה, אבל אין מה לעשות - אני צריך לשחק. אני מוכן לעזור לקבוצה ולכבוש שערים". 20,000 אוהדים הגיעו לקבל את פני הרכש באימון הפתוח

חזר הביתה. דייגו קוסטה הוצג היום (ראשון) רשמית כשחקן אתלטיקו מדריד, יחד עם ויטולו. החלוץ שעזב את צ'לסי, בין היתר בעקבות מתיחות עם המאמן אנטוניו קונטה, והקשר שעבר מסביליה סגרו באתלטיקו כבר לפני מספר חודשים, אבל לא היו יכולים להצטרף עד ל-1 בינואר 2018 בגלל העונש שהוטל על הקבוצה בעקבות עבירה על חוקי החתמות קטינים.

 

השיבה הביתה / נדב יעקבי על החזרה של קוסטה

לטבלת הליגה הספרדית

 

"חיכיתי הרבה זמן ליום הזה, עבדתי קשה והתאמנתי קשה, אבל אין מה לעשות - אני צריך לשחק. נמאס לי רק להתאמן", אמר קוסטה, שהתאמן עם אתלטיקו בשלושת החודשים האחרונים. 20,000 אוהדים הגיעו לאימון הפתוח באצטדיון וונדה מטרופוליטנו כדי לקבל את פניהם של קוסטה ושל ויטולו.

 

דייגו קוסטה. "נמאס רק להתאמן" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דייגו קוסטה. "נמאס רק להתאמן"(צילום: AFP)

קוסטה אומר שלום לאוהדים הנרגשים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קוסטה אומר שלום לאוהדים הנרגשים(צילום: רויטרס)

"מודה מעומק הלב למועדון על המאמצים להחזיר אותי לכאן" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"מודה מעומק הלב למועדון על המאמצים להחזיר אותי לכאן"(צילום: AFP)

 

"אני במצב טוב בהרבה מאשר הייתי כשהגעתי, אני מוכן לעזור לקבוצה ולכבוש שערים", אמר קוסטה, שיוכל לעלות להופעת בכורה במסגרת גביע המלך מול ליידה ביום רביעי. "אני רוצה להודות מעומק הלב למועדון על המאמצים להחזיר אותי לכאן".

 

ויטולו אמר במסיבת העיתונאים: "אני גאה להצטרף לקבוצה גדולה כמו אתלטיקו, אחת הטובות באירופה". הקבוצה של דייגו סימאונה מדורגת במקום השני בליגה הספרדית והיא רחוקה תשע נקודות מברצלונה הראשונה. משחק הליגה הבא שלה יהיה מול חטאפה בשבת.

 

ויטולו. "גאה להצטרף לאחת הקבוצות הטובות באירופה" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ויטולו. "גאה להצטרף לאחת הקבוצות הטובות באירופה"(צילום: רויטרס)

 

קוסטה הוביל את אתלטיקו ב-2014 לזכייה באליפות ספרד לראשונה אחרי 18 שנים. הוא עבר לאחר מכן לצ'לסי וחזר משם בספטמבר תמורת 57 מיליון ליש"ט (64 מיליון אירו), קרוב לפי שניים מהמחיר שהוא עלה לבלוז לפני כשלוש שנים. חברו לנבחרת ספרד, ויטולו, עבר מסביליה ביולי תמורת 40 מיליון אירו ושיחק בחצי העונה הראשונה בהשאלה בלאס פלמאס. כעת שניהם יורשו לשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים