שתף קטע נבחר

נאפולי ויובה ניצחו בקושי, רביעייה לאימובילה

המוליכה גברה 0:2 על ורונה. האלופה ניצחה 0:1 את קליארי. לאציו הביסה 2:5 את ספאל, משחק ענק לחלוץ. מילאן ניצחה את קרוטונה, בנוונטו הדהימה את סמפדוריה. גביע צרפתי: מונאקו וליון בשלב הבא

סטטוס קוו באיטליה. המוליכה נאפולי תישאר בפסגה שבוע נוסף אחרי שגברה 0:2 על ורונה, האלופה יובנטוס נשארה נקודה פחות ממנה אחרי שניצחה 0:1 את קליארי.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

דריס מרטנס הגביה כדור קרן מדויק לראשו של קוליבאלי שהתרומם גבוה מעל הגנת ורונה כדי לכבוש (65). השחקנים של ורונה מחו נגד השער, שכן הסנגלי יצר מגע עם ניקולס, שוערה של ורונה. חוסה קאייחון הכפיל בדקה ה-78 וסגר את הסיפור.

 

קאלידו קוליבאלי חוגג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קאלידו קוליבאלי חוגג(צילום: רויטרס)

 

יובנטוס לא תוותר על התואר בקלות. לאלופה לקח 74 דקות כדי להכניע את קליארי אבל בסוף זה קרה: דגלאס קוסטה ליהטט באגף והעביר כדור מדוייק לפדריקו ברנרדסקי, שכבש בקלות.

 

לאציו הביסה 2:5 את ספאל במשחק ענק של צ'ירו אימובילה שכבש רביעייה (19, 26, 41, 51) וחלף על פני מאורו איקרדי מאינטר (18 שערים). לואיס אלברטו העלה את הקבוצה של סימונה אינזאגי ליתרון בדקה ה-5, לפני שאימובילה השתלט על המשחק. מירקו אנטנוצ'י כבש צמד (5, 31) למפסידה. אימובילה עלה לראשות טבלת מלך השערים עם 20 שערים. היריבה העירונית רומא הפסידה 2:1 לאטאלנטה. אנדראס קורנליוס (14) ומרטן דה רון (19) כבשו לאורחת, אדין דזקו רק צימק (56).

 

האלופה לא תוותר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
האלופה לא תוותר(צילום: EPA)

 

קצת נחת לג'נארו גאטוזו ומילאן אחרי שגברו 0:1 על קרוטונה משער במחצית השנייה של הבלם לאונרדו בונוצ'י (54). לצמרת הרוסונרי כבר לא יגיעו, אבל הסיכוי להגיע לליגה האירופית עדיין חי ובועט, במיוחד אחרי ההפסד של סמפדוריה.

 

האחרונה בנוונטו הדהימה את סמפדוריה השישית 2:3 אחרי מהפך במחצית השנייה וסופרת כבר ניצחון שני ברציפות. ג'אנלוקה קפרארי העלה את סמפדוריה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית  הראשונה אך מאסימו קודה הפך עם צמד (69, 84) בשנייה. אנריקו ברינולה הוסיף עוד אחד בדקה ה-91. דאוויד קואנצ'קי רק צימק בדקה ה-94, ג'אקופו סאלה הורחק (83) למפסידה.

 

 אימובילה. עונת שיא (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אימובילה. עונת שיא(צילום: EPA)

 

במשחק המוקדם של המחזור, טורינו הביסה את בולוניה 0:3 ופתחה פער של ארבע נקודות על פני יריבתה. לורנזו די סילבסטרי כבש את הראשון (39), מ'באי ניאנג הוסיף את השני (53) ויאגו פאלקה הספרדי חתם את התוצאה בדקה ה-83. במשחק נוסף, גנואה גברה 0:1 סאסואולו משער של אנדריי גלאבינוב הבולגרי בדקה ה-80.

 

 

גביע צרפתי: מונאקו וליון בשלב הבא

שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי יצא היום לדרך, והקבוצות הגדולות נכנסו למעגל המשחקים. מונאקו השפילה 2:5 את איזר מהליגה הרביעית, גידו קאריז'ו הפגיז שלושער. ליון הזיעה מול נאנסי מהליגה השנייה, אך ניצחה בסופו של דבר 2:3 משער של מקסוול קורנה בדקה ה-95. טולוז ניצחה 0:1 את ניס משער של סומליה הברזילאי בדקה ה-51. 


פורסם לראשונה 06/01/2018 18:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים