שתף קטע נבחר

גיגס הוצג בוויילס: "גאה לאמן את הנבחרת הזו"

קשר העבר (44) האגדי של מנצ'סטר יונייטד הוצג באופן רשמי: "אעשה בדיוק את אותם הדברים שעשיתי כשחקן, יהיה טיפשי לא להתייעץ עם אלכס פרגוסון". על הביקורות סביב המינוי: "היופי בכדורגל הוא שיש לכולם דעה והיא לא תמיד זהה"

גיגס מוצג בקרדיף, היום (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גיגס מוצג בקרדיף, היום(צילום: רויטרס)

 

ראיין גיגס מונה למאמן נבחרת וויילס אחרי שגבר במרוץ על חברו קרייג בלאמי, והיום (שני) אחר הצהריים כבר הוצג רשמית בקרדיף.

 

גיגס בן ה-44 קיבל את המושכות להוביל את גארת' בייל וחבריו להצלחה נוספת בזירה הבינלאומית. זה יהיה התפקיד האמיתי הראשון על הקווים של קשר העבר, שכידוע העביר את כל הקריירה במנצ'סטר יונייטד.

 

"גאה להיות המאמן של הנבחרת הזו". גיגס (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
"גאה להיות המאמן של הנבחרת הזו". גיגס(צילום: gettyimages)

 

"אני גאה להיות המאמן של הנבחרת הזו, זה אתגר עצום", פתח גיגסי את דבריו במסיבת העיתונאים. "כל כך הרבה פעמים אני שומע שקריירה נהדרת לא מבטיחה לך כלום כמאמן. אני יכול להגיד שאעשה בדיוק את אותם הדברים שעשיתי כשחקן. אני רוצה שהשחקנים ייהנו, ויש לי חבורה נהדרת לעבוד איתה".

 

גיגס נשאל האם יתייעץ בעתיד עם מאמנו בעבר ביונייטד, אלכס פרגוסון. "זה יהיה טיפשי לא לעשות זאת", צחק. "הוא אחד מהמאמנים הגדולים בכל הזמנים. דיברתי כבר איתו, אבל אני רוצה להיות המנג'ר של עצמי. אני בן אדם אחר כנראה".

 

כיהן כעוזרו של לואיס ואן חאל. גיגס (גטי אימג'ס) (גטי אימג'ס)
כיהן כעוזרו של לואיס ואן חאל. גיגס(גטי אימג'ס)

קריירה מרשימה על כר הדשא. גיגס בימיו במנצ'סטר יונייטד (צילום: getty image) (צילום: getty image)
קריירה מרשימה על כר הדשא. גיגס בימיו במנצ'סטר יונייטד(צילום: getty image)

 

למשך תקופה קצרה היה גיגס מנג'ר זמני ביונייטד, לאחר פיטוריו של דייויד מויס ב-2014 ולפני הגעתו של לואיס ואן חאל. ביקורת לא מעטה נרשמה בוויילס על המינוי הזה, בעיקר בשל הרזומה הלא מרשים של גיגס על הקווים.

 

"אני מודע לזה שביקורת הייתה ותהיה על המינוי שלי", אמר גיגס. "היופי בכדורגל שיש לכולם דעה והיא לא תמיד זהה. אני אעבוד קשה במטרה ליצור נבחרת מנצחת".

 

כזכור, וויילס לא הצליחה להעפיל למונדיאל, שייערך בקיץ הקרוב ברוסיה, לאחר שסיימה במקום השלישי בבית שלה כשהפסידה במשחק המכריע 1:0 לאירלנד.

 

 

 


פורסם לראשונה 15/01/2018 09:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים