שתף קטע נבחר

מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח, שלושער לאגוארו

אחרי ההפסד לליברפול, הקבוצה של פפ גווארדיולה קיבלה יריבה בהזמנה בדמות ניוקאסל החלשה (1:3), הארגנטינאי כיכב. ארסנל הפציצה רביעייה ב-22 הדקות הראשונות וניצחה 1:4 את קריסטל פאלאס. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את ברנלי משער של אנתוני מרסיאל. צ'לסי הביסה את ברייטון 0:4, חמד וכיאל שותפו

הסדר חזר באנגליה. מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ניוקאסל במחזור ה-24 בפרמייר-ליג והחזירה את היתרון הדו-ספרתי בפסגה על פני היריבה העירונית. סרחיו אגוארו להט עם שלושער (34, 63 בפנדל, 83) שהחזיר את החיוך לפנים של פפ גווארדיולה. ג'ייקוב מרפי צימק בדקה ה-67 למגפייז שנלחמים בקרבות התחתית.

  

לטבלת הפרמייר-ליג

 

אחרי ההפסד במחזור הקודם לליברפול (4:3), הסיטיזנס לא רצו להסתבך, במיוחד אחרי הניצחון של יונייטד מוקדם יותר היום וכמו הרבה פעמים העונה, אלה היו הצמד קווין דה בריינה (עם בישול) ואגוארו שסידרו את הראשון לתכולים. משם, המוליכה הרגישה הרבה יותר טוב, כשגם שער מצמק של השחורים-לבנים לא הלחיץ אותה באמת.

 

איזו חגיגה. סרחיו אגוארו  (צילום: AP) (צילום: AP)
איזו חגיגה. סרחיו אגוארו (צילום: AP)

 

הצגה של ארסנל. התותחנים, אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, הביסו 1:4 את קריסטל פאלאס עם רביעייה ב-22 הדקות הראשונות. 

 

החגיגה של ארסנל החלה כבר בדקה השישית עם נגיחה של נאצ'ו מונריאל מכדור קרן של גרניט ג'אקה. ארבע דקות אחרי, מונריאל הפעם בתפקיד המבשל. הספרדי פרץ באגף שמאל ומסר לאלכס איובי בתוך הרחבה.

  

אוזיל. ארסנל התעללה בפאלאס (צילום: EPA)
אוזיל. ארסנל התעללה בפאלאס(צילום: EPA)

 

שלוש דקות חלפו ומונריאל פירק את פאלאס כמעט לבדו, כשהפעם הוא מצא את לורן קוסילייני ל-0:3 קל אחרי 13 דקות. נגמר? ממש לא. דאבל פס של מסוט אוזיל שנגמר עם בישול בעקב, השאיר את אלכסנדר לקאזט חופשי ו-0:4 בדקה ה-22. הסרבי מילוש מיליבוייביץ' רק צימק בדקה ה-78.

 

מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על ברנלי משער ניצחון של אנתוני מרסיאל בדקה ה-54 שהציל את ז'וזה מוריניו ואת השדים האדומים. תשע דקות בתוך המחצית השנייה, הצרפתי קיבל מסירה יפה מרומלו לוקאקו ולא התבלבל ברחבה. בכך, יונייטד שמרה על פער שלוש הנקודות מצ'לסי.

 

אנתוני מרסיאל חוגג (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אנתוני מרסיאל חוגג(צילום: AFP)

 

בישול לתיאו וולקוט במשחק הבכורה שלו באברטון בתיקו 1:1 המאכזב נגד ווסט ברומיץ', הלפני אחרונה. ג'יי רודריגס העלה את ווסט ברום ליתרון בדקה השביעית, עומר ניאסה השווה מבישול של וולקוט כאמור בדקה ה-70. תוצאות נוספות: לסטר - ווטפורד 0:2, סטוק - האדרספילד 0:2, ווסטהאם - בורנמות' 1:1.

 

צ'לסי טיילה

צ'לסי פתחה אחר הצהריים (שבת) את המחזור עם ניצחון חוץ חשוב - 0:4 על ברייטון, ועלתה למקום השלישי על חשבונה של ליברפול, שתשחק רק ביום שני (22:00) מול סוונזי.

 

לקבוצתו של אנטוניו קונטה לקח שש דקות כדי לגמור את המשחק. אדן הזאר כבש את הראשון בדקה השלישית אחרי טעות בהגנת ברייטון, וויליאן קבע 0:2 שלוש דקות לאחר מכן בסיומו של מבצע קבוצתי נאה.

 

וויליאן והזאר חוגגים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
וויליאן והזאר חוגגים(צילום: AFP)

 

ברייטון שיחקה טוב והגיעה להזדמנויות, אחת מהן הייתה נגיחה של תומר חמד, שפתח בהרכב. לצערו של החלוץ הישראלי, ווילי קבאז'רו היה במקום. הזאר כבש את השלישי של הבלוז אחרי שקיבל כדור על קו מחצית המגרש, רץ לרחבה והבקיע בקלילות (77). ויקטור מוזס (89) קבע את תוצאת המשחק.

 

חמד הוחלף בדקה ה-68 על ידי גלן מוריי, בירם כיאל עלה מהספסל באותה דקה אחרי שהחליף את פסקאל גרוס. לפני תחילת המשחק הציגה קבוצתם של חמד וכיאל את הרכש הטרי, יורחן לוקאדיה מפ.ס.וו איינדהובן, שככל הנראה יעלה בהמשך בהרכב במקומו של החלוץ הישראלי.

 

לוקאדיה. הרכש החדש של ברייטון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לוקאדיה. הרכש החדש של ברייטון(צילום: AFP)

  

מהלך המשחק

3': שער! 0:1 לצ'לסי. זה היה מהיר מאוד:  שלוש דקות בלבד לקח לאדן הזאר לכבוש את הראשון של הבלוז מתוך הרחבה, אחרי טעות קשה בהגנת ברייטון.

 

6': שער! 0:2 לצ'לסי, שעשתה צחוק מההגנה של ברייטון. חילופי מסירות מושלמים הסתיימו בבעיטה חזקה של וויליאן פנימה. שער שכל כולו מהלך קבוצתי מרהיב.

 

וויליאן. משחק מצוין שלו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
וויליאן. משחק מצוין שלו(צילום: AFP)

 

18': האורחים כמעט עלו ל-0:3. וויליאן מסר נהדר לטימואה בקאיוקו שבעט מ-16 מטרים כדור מדויק לפינה, אבל מאט ראיין הדף.

 

28': צ'לסי ממשיכה להשתעשע. הזאר אחרי מהלך אישי יפה מסר לבטשואיי בתוך הרחבה. הבלגי התמהמה וכשכבר בעט ראיין הצליח להדוף.

 

30': הזדמנות נהדרת לחמד. גרוס הרים כדור, החלוץ הישראלי נגח בצורה אופיינית, הטעה את קבאז'רו, אבל השוער הארגנטינאי, באינסטינקט של השנייה האחרונה הצליח למנוע מהכדור להיכנס.

 

הנגיחה של חמד (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הנגיחה של חמד(צילום: AFP)

 

50': שוב נגיחה של ברייטון ושוב כמעט שער. הפעם הגיע תורו של דייבי פרופר שפגש את המשקוף.

 

59': וויליאן המשיך להיראות נהדר. הקשר הברזילאי לקח כדור חופשי מ-20 מטרים, ראיין הצליח להדוף בקצות האצבעות לקורה.

 

66': ברייטון תצא מאוכזבת מההתמודדות. אסקייל שלוטו היה במצב וודאי לכיבוש, אך מ-11 מטרים בעט וקבאז'רו עצר.

 

חמד עולה לכדור גובה (צילום: gettyimgaes) (צילום: gettyimgaes)
חמד עולה לכדור גובה(צילום: gettyimgaes)

 

77': שער לצ'לסי! 0:3. הזאר השלים צמד אחרי שרץ לבדו מקו מחצית המגרש, עבר שני שחקנים של ברייטון וכבש בקלילות.

 

89': שער לצ'לסי! 0:4. ויקטור מוזס קבע את תוצאת המשחק.

 

הרכבים

ברייטון: מאט ראיין; קונור גולדסון, שיין דאפי, לואיס דאנק; מרקוס סאטנר, אסקייל שלוטו, דייל סטיבנס, דייבי פרופר, סולי מארץ' (חוסה איסקיירדו, 83), פסקל גרוס (בירם כיאל, 68); תומר חמד (גלן מוריי, 68).

 

צ'לסי: ווילי קבאז'רו; ססאר אספילקווטה, אנדראס כריסטיאנסן (דויד לואיז, 58), אנטוניו רודיגר; ויקטור מוזס, אנגולו קאנטה, טימואה בקאיוקו, מרקוס אלונסו (דווידה זאפקוסטה, 75) ; וויליאן (צ'ארלי מוסונדה, 81), מיצ'י בטשואיי, אדן הזאר.


פורסם לראשונה 20/01/2018 14:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
צילום: AP
מומלצים