שתף קטע נבחר

אינטר ורומא נפרדו בתיקו 1:1

ליגה איטלקית, מחזור 21: סטפן אל שרעוואי העלה ליתרון, מתיאס וסינו השווה לנראזורי. נאפולי ניצחה 0:1 את אטאלנטה משער של דריס מרטנס שהגדיל את הפער מיובנטוס לארבע נקודות. לאציו הביסה 1:5 את קייבו

אינטר ורומא סיימו בתיקו 1:1 הערב (ראשון) בסן סירו במסגרת המחזור ה-21 בליגה האיטלקית ולא הצליחו להתקרב לצמרת הגבוהה. סטפן אל שרעוואי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-31, כאשר כדור ארוך של השוער אליסון הגיע אל החלוץ שדהר כל הדרך לשער כדי להכניע את הנדנוביץ'.

 

לטבלת הסריה א'

 

הלחץ דיבר לקראת סוף המשחק, אבל אינטר עמדה בו. בדקה ה-86 מרסלו ברוזוביץ' הגביה משמאל כדור מדויק לרחבה ומתיאס וסינו האורוגוואי המשיך בנגיחה חזקה לרשת והשווה את התוצאה.

 

איבן פרישיץ' מאינטר (מימין) (צילום: AFP) (צילום: AFP)
איבן פרישיץ' מאינטר (מימין)(צילום: AFP)

 

המוליכה, נאפולי, הגדילה את הפער מיובנטוס בפסגה לארבע נקודות בזכות ניצחון 0:1 בברגמו על אטאלנטה. נאפולי ממשיכה להדהים את איטליה ולהסתכל על כל הליגה מלמעלה. היא עשתה זאת היום במשחק חוץ קשה מאוד, מול אחת הקבוצות המפתיעות של העונה. אטאלנטה, שהפסידה רק פעמיים ב-14 משחקים בכל המסגרות ב"אתלטי אזורי ד'איטליה", נכנעה למוליכת הטבלה, שסופרת כבר ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

 

נאפולי חוגגת. ניצחון ליגה רביעי ברציפות (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
נאפולי חוגגת. ניצחון ליגה רביעי ברציפות(צילום: רויטרס)

 

בדקה ה-65 כבש דריס מרטנס את השער היחיד במשחק אחרי שניצל עד תום מסירת אמן של חוסה קאייחון והפציץ לרשת של אטריט ברישה. יובנטוס תוכל להחזיר את הפער לנקודה אחת אם תנצח מחר (שני, 21:45) את גנואה בבית.

 

לאציו חגגה מול קייבו עם 1:5 גדול שהעלה אותה זמנית למקום השלישי. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' כיכב עם צמד (32, 68), לואיס אלברטו (23), באסטוס (83) ונאני (86) השלימו לקבוצה של סימונה אינזאגי. מנואל פוציארלי השווה (25) באופן זמני בלבד.

 

מילינקוביץ'-סאביץ' מככב (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מילינקוביץ'-סאביץ' מככב(צילום: EPA)

 

פאביו קוואליארלה מסמפדוריה להט עם שלושער (30, 60, 68) לרשת של פיורנטינה בניצחון 1:3 שהעלה את קבוצתו למקום השישי המוביל לאירופה. קרלוס סאנצ'ס צימק (80). צמד של פרנק קסייה(36 בפנדל ו-42) סידר למילאן ניצחון 1:2 בקליארי (ניקולו הארלה, 8).

 

תוצאות נוספות: בולוניה - בנוונטו 0:3, סאסואולו - טורינו 1:1, אודינזה - ספאל 1:1, ורונה - קרוטונה 3:0.


פורסם לראשונה 21/01/2018 15:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים