שתף קטע נבחר

לואיס סוארס: "מסי היה ספקטקולרי"

החלוץ האורוגוואי פירגן לפרעוש (צמד ובישול) אחרי ה-0:5 של ברצלונה על בטיס: "בכל משחק הוא מוסיף משהו מיוחד". צרפת: אחרי ההתנגשות עם שוער ליון, קיליאן אמבאפה הרגיע: "אני בסדר"

 

אפילו האוהדים של בטיס בבניטו ויימרין בסביליה הריעו אתמול (ראשון) לליונל מסי שכבש צמד ובישל ב-0:5 של ברצלונה על הקבוצה הביתית. את השער האחרון הפרעוש סידר לחברו לואיס סוארס שגם כבש צמד. "בכל משחק מסי מוסיף עוד משהו מיוחד", אמר האורוגוואי. "זה היה עוד משחק בו לאו היה ספקטקולרי. אנשים צריכים להעריך את זה שהם רואים את השחקן הטוב בעולם".

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, אמר: "שיחקנו טוב ומסי היה מדהים. אנחנו חיים באותה תקופה כמו שלו, אז פשוט צריך ליהנות ממנו. אימנתי נגדו בעבר, אז אני יודע למה הוא מסוגל. הוא השחקן הכי טוב שיש והכי טוב גם בעתיד".

 

"מסי היה ספקטקולרי". סוארס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"מסי היה ספקטקולרי". סוארס(צילום: AFP)

 


בלתי עציר. מסי (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
בלתי עציר. מסי(צילום: גטי אימג'ס)
 

 

אחרי 20 מחזורים, ברצלונה נותרה בלתי מנוצחת כשהיתרון מול ולנסיה (14 נקודות) וריאל מדריד (19) אפילו גדול יותר מזה מול אתלטיקו (11). "לה ליגה לא משעממת אותנו", הוסיף ואלוורדה. "לא נקדים את המאוחר, יש עוד 18 מחזורים אבל ברור שכל ניצחון מקרב אותנו ליעד. אנחנו חושבים עכשיו על משחק הגומלין בגביע ביום חמישי מול אספניול (1:0) וננסה להפוך את התוצאה בבית".

 

אגב, סוארס כבש אתמול את השער ה-100 שלו בליגה הספרדית ב-114 משחקים, החמישי בלבד שעושה זאת בברצלונה אחרי סזאר ולאסלו קובלה האגדיים, סמואל אטו ומסי כמובן. העונה יש לו כבר 15 שערים ב-17 משחקים.

 

 

התנגשות חזקה של אמבפה עם שוער ליון, החלוץ הרגיע

פריז סן ז'רמן הפסידה אתמול 2:1 לליון משער בדקה ה-94 של ממפיס דפאיי אחרי שמונה ניצחונות רצופים, שהוריד את הפער בפסגה לשמונה נקודות. אבל האירוע המפחיד עבור הקבוצה של אונאי אמרי היה ההתנגשות של קיליאן אמבפה עם השוער אנתוני לופס שאחריה היה שרוע על הדשא דקות ארוכות עד שפונה באלונקה.
 
 

אמבפה כבר הספיק להרגיע את האוהדים: "רק רוצה להגיד לכולם שאני בסדר, זה היה יותר מפחיד מכואב, זה היה קצת הלם. אין לי מילה רעה להגיד על לופס, תודה לכם על כל הודעות התמיכה".

 

רגע הפציעה. אמפבה מול לופס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
רגע הפציעה. אמפבה מול לופס(צילום: EPA)


פונה על אלונקה. אמבפה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
פונה על אלונקה. אמבפה(צילום: EPA)

 

אמרי הסביר את ההפסד: "הפציעה של קיליאן והאדום לדני אלבס הובילו לאיבוד השליטה שלנו. שיחקנו טוב, אבל הנסיבות עשו את ההבדל. עם המצבים והשליטה שלנו במשחק, הגיע לנו יותר".

 

מרקיניוס הוסיף: "לא הגיע לליון לנצח, תיקו היה תוצאה הגיונית יותר. לשחק עם 10 שחקנים זה קשה, ניסינו לשמור על הכדור אבל ספגנו בדקה האחרונה. התעייפנו אחרי האדום, כמעט החזקנו מעמד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים