שתף קטע נבחר

גרמניה: באיירן מינכן משייטת לאליפות

הבווארים גברו 0:2 על מיינץ ופתחו פער של 18 נקודות בפסגת הבונדסליגה. 1:2 מפתיע לוורדר ברמן על שאלקה, רק 0:0 ללברקוזן בפרייבורג

באיירן מינכן בליגה משל עצמה בגרמניה. הערב (שבת) היא פתחה פער של 18 נקודות בפסגת הבונדסליגה, אחרי 0:2 בחוץ על מיינץ, במסגרת המחזור ה-21. פרנק ריברי (33) וחאמס רודריגס (44) כבשו עוד במחצית הראשונה.

 

 

באייר לברקוזן השנייה ושאלקה החמישית איכזבו. לברקוזן סיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה בפרייבורג. הרויאל בלוז ספגו 2:1 ביתי מביך מוורדר ברמן. יבגני קונופליאנקה כבש ראשון (24), אבל מתיאה נסטאסיץ' הורחק (78). מקס קרוזה האורח איזן (79) ויאנקו יונוזוביץ' כבש שער ניצחון דרמטי (90).

 

חאמס רודריגס והחברים חוגגים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חאמס רודריגס והחברים חוגגים(צילום: AFP)

 

קרב התחתית בין וולפסבורג לשטוטגרט הסתיים גם כן ב-1:1. דיבוק אוריגי העלה את הזאבים ליתרון (24), מריו גומס הוותיק השווה (60). 1:1 הסתיים גם המפגש בין הרטה ברלין להופנהיים. אנדריי קרמריץ' (38, בפנדל) כבש ראשון לאורחת, סלומון קאלו השווה (58). שער דרמטי של אדמולה לוקמן (89) סידר לר.ב. לייפציג 0:1 במנשנגלדבאך ואת המקום השלישי. הקשר ההתקפי הצעיר שהגיע בהשאלה מאברטון השבוע. אברטון רצתה להשאיל אותו לדרבי מהליגה השנייה, והמנג'ר סם אלרדייס כעס עליו כי התעקש לצאת לבונדסליגה. לבסוף ההתעקשות הצליחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים