שתף קטע נבחר

זידאן: "נגעל מהתוצאה", מדוע רונאלדו הוחלף?

אחרי ה-2:2 מול לבאנטה, מאמן הבלאנקוס ניסה להסביר למה החליט להוריד את הכוכב לספסל: "זה היה מתוכנן". רונאלדו סינן לצלמים: "תתרכזו במשחק, לא בי"

 

בסיטואציה מסוימת ריאל מדריד עשויה למצוא את עצמה מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה. כן, זה נשמע אולי מופרך, אבל הבלאנקוס סובלים מאחת העונות הגרועות בתולדותיהם.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

ב-2018/19, ארבע הראשונות בליגה הספרדית יעפילו ישירות לצ'מפיונס. נכון להיום ריאל מדורגת רק במקום הרביעי (39 נקודות ומשחק חסר), כאשר מאחור ניצבת ויאריאל עם 37 נקודות.

 

זידאן. התמונה אומרת הכל (צילום: AFP) (צילום: AFP)
זידאן. התמונה אומרת הכל(צילום: AFP)

 

כמובן שנותרו עוד 17 מחזורים עד לסיום העונה, אבל איך שזינדין זידאן ושחקניו נראים, בטח אחרי ה-2:2 המאכזב אתמול (שבת) מול קבוצת התחתית של לבאנטה, הכל אפשרי.

 

הסיפור הגדול של המשחק אתמול היה ללא ספק החילוף של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-82, מיד אחרי שאיסקו קבע 1:2 לטובת ריאל. קשה היה שלא לראות את התסכול של רונאלדו, שאף פנה למצלמה וביקש מהצלם שיתמקד במשחק ולא בו.

 

רונאלדו. הופתע מהחילוף (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
רונאלדו. הופתע מהחילוף(צילום: gettyimages)

 

זידאן ניסה להנמיך את הלהבות בנוגע לחילוף כשאמר: "זה היה מתכונן". בין אם חשב על זה לפני או לא - שימו לב לנתון הבא: מתוך 401 משחקים בהם פתח רונאלדו במדי הבלאנקוס, ב-36 בלבד הוא הוחלף (9.5 אחוזים). על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני פשוט נגעל מהתוצאה. שלטנו, אבל הפכנו את המשחק לקשה, לא ידענו לכבוש".

 

ביום רביעי הבא תפגוש ריאל את פריז סן ז'רמן למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. בזמן שהפריזאים בעיקר מטיילים ושומרים על כוח בליגה המקומית, החבורה של זידאן נאלצת לעבור מסכת סיוטים כמעט מדי שבוע. המאמן לא היה מוכן לדבר עדיין על פריז: "בשבוע הבא יש לנו עוד משחק ליגה, ורק אחרי זה נדבר על ליגת האלופות".

 

קאסמירו דווקא כן התייחס לקבוצה הצרפתית: "עשינו מול לבאנטה טעויות וספגנו שני שערים. מול פריז סן ז'רמן אסור שנטעה ככה כי היא יודעת להעניש. אנחנו יודעים עד כמה חשוב המשחק מול פריז".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רונאלדו מוחלף מול לבאנטה
צילום: רויטרס
מומלצים