שתף קטע נבחר

בניון: "כדורגל לא שוכחים, לא משנה הגיל"

הקשר בן ה-37 כבש ובישל ב-0:3 על אשקלון: "לא יכולתי לבקש יותר, אני נהנה וטוב לי". מימר: "היה חסר לנו קסם ויוסי הביא את זה". נעים: "זה היה ביזיון, מבקש סליחה מהקהל"

"לא יכולתי לבקש יותר", הודה יוסי בניון אחרי בכורה חלומית במכבי פ"ת, בה כבש ובישל ב-0:3 על הפועל אשקלון. "הכי חשוב זה הניצחון", הוסיף הקשר הוותיק (37). "אני נהנה לשחק כדורגל. יהיו משחקים שיילך טוב ויהיו משחקים שפחות, תמיד אעשה את המקסימום".

 

 

בניון המשיך: "כשאתה משחק אתה מחייך. יש תקופות פחות טובות. תמיד עשיתי את המקסימום, לפעמים זה הלך ולפעמים פחות. היום זה הלך טוב אבל יש עוד דרך ארוכה. הניצחון היה חשוב כדי שלא נסתכל למטה. יש משחק בשבת נגד בני יהודה שהיא אחת הטובות בליגה. אם ננצח נוכל לחשוב קצת למעלה"

.

חתום בנשיקה. בניון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
חתום בנשיקה. בניון(צילום: ראובן שוורץ)

 

"כדורגל לא שוכחים, לא משנה באיזה גיל. יש דברים שנשארים. אני מנסה לרוץ כמה שיותר. אני מקווה לתת כמה שיותר שערים ובישולים. כל אחד לוקח החלטות . אני נהנה וטוב לי. מבחינת גופנית אני מרגיש מצוין. אם הייתי מבייש את עצמי הייתי פורש כבר לפני כמה שנים. אני עושה מה שטוב לי ולמשפחה שלי, לא משנה מה אחרים אומרים".  

 

מאמנו של בניון, שרון מימר, הוסיף: "אנחנו ממשיכים במומנטום. היה חסר לנו קסם ויוסי הביא לנו את זה. הוא מתאים לנו כמו כפפה ליד. אני שמח שנפגשנו שוב, יש בינינו חיבור טוב והערכה הדדית. הלוואי ששחקנים כאלה יישארו איתנו כמה שיותר. הפלייאוף העליון בר השגה. הבאנו אותו לא רק בשביל כדורגל, רואים את הטירוף שהוא מביא. אנחנו מאמינים. אם נמשיך ככה זה בר ביצוע".

 

"משאיר הרבה חומר למחשבה". נעים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"משאיר הרבה חומר למחשבה". נעים(צילום: ראובן שוורץ)

 

מנגד, מאמן אשקלון, יובל נעים, הודה כי הוא שוקל את עתידו: "זה המשחק הכי גרוע שלנו בארבע השנים שלי בקבוצה. זה משאיר הרבה חומר למחשבה. אנחנו לא יכולים להיראות ככה. כמו שזה נראה היום אין לנו סיכוי, אז נשב ונחליט

 מה עושים. זה ממש הכי נמוך שאנחנו יכולים לרדת. היינו קטסטרופה גם בהגנה וגם בהתקפה, אנחנו לא מצליחים לחבר שתי מסירות. זה היה ביזיון, בושה וחרפה ואני מבקש סליחה מהקהל".

 

"קבוצות שלי לא יכולות להיראות ככה. ככה לא נראית קבוצה שרוצה להילחם על החיים שלה וככה לא נראים שחקנים שרוצים לדאוג לעתיד שלהם. אם ההנהלה תחשוב שמישהו אחר יכול לעשות את העבודה בצורה יותר טובה אז אין לי בעיה. האשם העיקרי זה אני. תמיד הקבוצות שלי היו עם לב ונשמה, אבל בצורה הזו זה לא יכול להימשך. זו יריקה בפנים לכולם. לצוות המקצועי, לקהל, לראש העיר ולכל מי שהקבוצה חשובה לו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי בניון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים