שתף קטע נבחר

איטליה: 0:2 ליובנטוס על פיורנטינה

הגברת הזקנה השיגה ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות ועלתה זמנית לפסגה. ברנרדסקי כבש בבעיטה חופשית מול האקסית, היגוואין הוסיף. גרמניה: 0:2 ללייפציג על אוגסבורג. צרפת: 2:2 בין מארסיי לסנט אטיין

 

אי אפשר לעצור אותה. יובנטוס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אי אפשר לעצור אותה. יובנטוס(צילום: רויטרס)

 

גם אחרי השביעייה נגד ססואולו, יובנטוס הלוהטת לא עוצרת. הגברת הזקנה השיגה הערב (ו') ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות (ושמיני רצוף בליגה), הפעם 0:2 חשוב על פיורנטינה.

 

  • לטבלת הליגה האיטלקית

 

בדקה ה-56 פדריקו ברנרדסקי, שעבר הקיץ ליובה מפיורנטינה, כבש בבעיטה חופשית חזקה ומדויקת ברגל שמאל את השער הראשון במשחק מול האקסית. גונזאלו היגוואין סגר עניין אחרי חצי שעה, בדקה ה-86.

 

באדלי מנסה לעצור את היגוואין (צילום: AFP) (צילום: AFP)
באדלי מנסה לעצור את היגוואין(צילום: AFP)

 

הניצחון הזה העלה את הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי זמנית למקום הראשון בטבלת הליגה האיטלקית עם 62 נקודות - לפחות עד המשחק של נאפולי נגד לאציו בשבת (21:45).

 

גרמניה: 0:2 ללייפציג על אוגסבורג

בגרמניה לייפציג ניצחה 0:2 את אוגסבורג השביעית בטבלה ועלתה זמנית למקום השני. דאיו אופמקאנו היה במקום ובזמן הנכון כדי לבעוט פנימה ריבאונד בדקה ה-17. היתרון הוכפל בדקה ה-70 עם בעיטה חופשית של נבי קייטה שהטעתה את השוער ונכנסה.

 

בספרד, אתלטיק בילבאו ולאס פלמאס נפרדו ב-0:0. בדקה הרביעית שער של בילבאו נפסל בטענה לנבדל, והיא סופרת כבר משחק חמישי רצוף ללא ניצחון. לאס פלמאס נעצרה אחרי הניצחון על מלאגה ונשארה מתחת לקו האדום, במקום ה-18.

 

מארסיי חוגגת מוקדם מדי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מארסיי חוגגת מוקדם מדי(צילום: רויטרס)

 

בצרפת, מארסיי וסנט אטיין נפרדו ב-2:2 מלהיב. הפתיחה הייתה מסחררת וסיפקה שני שערים בעשר הדקות הראשונות. כבר בדקה הרביעית פלוריאן טאובין העלה את מארסיי ליתרון עם בעיטה מדויקת מהאוויר לפינה.

 

קווין מונט פאקט השווה בדקה התשיעית, אבל אז הגיע מורגן סאנסון, שהחזיר את היתרון למארסיי בדקה ה-20. המילה האחרונה הייתה של רוברט בריץ', שהשווה מקרוב בדקה ה-75 וקבע חלוקת נקודות. מארסיי העניקה לפריז סן ז'רמן (שתפגוש ב-18:00 את טולוז) הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה ל-13 נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
גונזאלו היגוואין
צילום: רויטרס
מומלצים