שתף קטע נבחר

כמו אוויר לנשימה: ניוקאסל הפתיעה את מנצ'סטר יונייטד

מאט ריצ'י כבש את השער היחיד ב-0:1 של המגפייז על השדים האדומים, שמתקשים מאוד לשמור על יציבות. המארחת קפצה חמישה מקומות וברחה מהקו האדום. 0:2 לליברפול על סאות'המפטון

 

ריצי' בטירוף אחרי השער (צילום: getty images) (צילום: getty images)
ריצי' בטירוף אחרי השער(צילום: getty images)

 

האלופה באנגליה כבר הוכרעה מזמן וזו תהיה מנצ'סטר סיטי, זה ברור לכולם. מנצ'סטר יונייטד מצידה בונה על המקום השני, אבל הערב (ראשון) פישלה מול ניוקאסל, הפסידה 1:0 ועלולה בקצב הזה גם לאבד אותו.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

השדים האדומים נראו רע מול המגפייז ואחרי מחצית ראשונה חלשה של שני הצדדים, מאט ריצ'י הדהים את ז'וזה מוריניו ושחקניו, כשבדקה ה-65 נעץ את הכדור ברשת הודות לבישול מבריק בעקב של דווייט גייל.

 

לא לזה ציפו ביונייטד ממנו. סאנצ'ס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לא לזה ציפו ביונייטד ממנו. סאנצ'ס(צילום: רויטרס)

האורחת עשתה הכל כדי להשוות, אבל גם מספר החמצות, אחת של אנתוני מרסיאל, שבעיטה שלו הורחקה ממש מקו השער, הראו שזה פשוט לא היה היום של יונייטד שרושמת הפסד חמישי העונה בליגה. ומה לגבי רפא בניטס ושחקניו? הניצחון הזה הקפיץ אותם חמישה מקומות מהמקום ה-18 ששווה ירידת ליגה ועד למקום ה-13.

 

ליברפול דווקא חייכה הערב, כשרשמה 0:2 קליל על חשבון סאות'המפטון. הצמד רוברטו פירמינו ומוחמד סאלח המשיכו להיות המוציאים העיקריים לפועל, כשהמצרי בישל לברזילאי (6) וכבש את השני מבישול שלו (42). המרסיסיידרס במקום השלישי בטבלה, רק שתי נקודות מיונייטד השנייה.

 

בלתי ניתן לעצירה. סאלח (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בלתי ניתן לעצירה. סאלח(צילום: רויטרס)

 

האדרספילד השיגה שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית כשהביסה 1:4

בבית את בורנמות'. אלכס פריטצ'ארד כבש ראשון (7) למארחת, ג'וניור סטניסלס השווה (14), אבל סטיב מוני הבקיע צמד (27 בנגיחה ו-66) וראיב ואן לה פארה קינח בפנדל בתוספת הזמן.


פורסם לראשונה 11/02/2018 18:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים