שתף קטע נבחר

מסי: "לא יודע אם אני ורונאלדו נהיה חברים בעתיד"

הארגנטינאי הבהיר שהוא והפורטוגלי לא ממש נמצאים בקשר: "חברות נבנית ע"י כך שמבלים זמן ביחד ולומדים להכיר זה את זה. הפעמים היחידות בהן אנחנו נפגשים ומדברים הן בטקסי פרסים". וגם: על איזה שחקן בקבוצתו זועם מסי, ואיפה ייערך גמר הגביע?

בעולם רומנטי יותר, לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו היו פורשים מכדורגל יחד, מתחבקים על המגרש ומודים לקול תשואות הקהל שתמיד העריכו זה את זה ורק תיחזקו את היריבות בשביל התקשורת. אבל זו הסיבה שסרטים הם רק סרטים. בראיון למגזין "וורלד סוקר" אמר היום (ב') מסי כי הוא בספק שהשניים יהיו קרובים אי פעם.

 

מסי ציין: "אני לא יודע אם נהיה חברים בעתיד. חברות נבנית ע"י כך שמבלים זמן ביחד ולומדים להכיר זה את זה. אין בינינו קשר, והפעמים היחידות בהן אנחנו נפגשים ומדברים הן בטקסי פרסים. הכל בינינו בסדר, אבל אין נקודות השקה בחיינו".

 

אנחנו לא רואים חופשה משותפת באופק (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אנחנו לא רואים חופשה משותפת באופק(צילום: EPA)

 

לעומת זאת, החל מהעונה מסי מבלה זמן רב עם עוסמאן דמבלה, הילד היקר שהגיע מדורטמונד. ואחרי ה-0:0 מול חטאפה, ב"דון בלון" מדווחים כי מסי כעס באופן מיוחד על דמבלה שעדיין לא מספק את הסחורה. כזכור, כמעט מיד לאחר חתימתו בקבוצה דמבלה נפצע והושבת למספר חודשים, ורק לאחרונה חזר למגרשים אך לא לכושר.

 

ההתאחדות הספרדית הכריעה הערב כי גמר הגביע בין ברצלונה לסביליה יתקיים ב-21 באפריל באצטדיונה החדש של אתלטיקו מדריד, וונדה מטרופוליטנו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים