שתף קטע נבחר

מאמן באזל: "למנצ'סטר סיטי אין בכלל חולשות"

ליגת האלופות תחזור מחר (ג') ורפאל ויקי יודע שהסיכויים של קבוצתו מול מוליכת הפרמייר ליג בשמינית הגמר קלושים. דיבאלה בספק למשחק של יובנטוס נגד טוטנהאם, פוצ'טינו: "אני מאמין ומקווה שהוא ישחק"

חודשיים של הפסקה הסתיימו – ההצגה הגדולה של הכדורגל האירופי חוזרת. ליגת האלופות תתחדש מחר (ג') כאשר שני משחקים יתקיימו בשלב שמינית הגמר. מוליכת הליגה האנגלית, מנצ'סטר סיטי, תשחק בחוץ נגד פ.צ באזל במפגש הראשון מבין שניים ויובנטוס תארח את טוטנהאם.

 

סיטי מוליכה את טבלת הפרמייר ליג ביתרון של 16 נקודות, ולא רק שהזכייה שלה בתואר נראית בטוחה, עדיין יש לה אפשרות לזכות העונה בארבעה תארים: גביע אנגלי, גביע הליגה וליגת האלופות בנוסף לאליפות. היא תגיע למשחק אחרי שהביסה בשבת 1:5 את לסטר, במשחק בו כבש קון אגוארו רביעייה.

 

מנצ'סטר סיטי באימון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מנצ'סטר סיטי באימון(צילום: AFP)

 

לירוי סאנה, פביאן דלף ודויד סילבה התאמנו הערב כרגיל אחרי שהחלימו מפציעות ויעמדו לרשותו של פפ גווארדיולה. המאמן אמר במסיבת עיתונאים שלדעתו קווין דה בריינה הוא אחד המועמדים לזכות השנה בכדור הזהב, לפני מסי ורונאלדו: "ברור לי שהוא מועמד רציני לקבל את הפרס. הוא משחק טוב עונה שלמה, לא משחק אחד או שניים, אבל בשביל לעשות את זה אתה צריך לזכות בתארים".

 

רפאל ויקי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
רפאל ויקי(צילום: EPA)

 

פ.צ באזל, המדורגת שנייה בליגה השווייצרית אחרי ניצחון 0:2 בחוץ על פ.צ תון בשבת האחרונה, תנסה להפתיע. העונה היא ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בשלב הבתים, אבל המאמן רפאל ויקי הודה שהמשימה הפעם קשה יותר: "למנצ'סטר סיטי אין בכלל חולשות והיא מראה את זה כל הזמן. זו קבוצה שמסוגלת להגיב מהר ואין צורך לדבר על האיכות שלה".

 

גונסאלו היגוואין באימון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גונסאלו היגוואין באימון(צילום: רויטרס)

 

המאבק בין יובנטוס לטוטנהאם נראה שקול יותר. מנג'ר התרנגולים, מאוריסיו פוצ'טינו, שהגיע לראשונה לעיר בה נולד סבו, אמר: "יובנטוס קבוצה יוצאת מהכלל. היא ניצחה את כל הקבוצות ויש לה היסטוריה של הצלחות. לנו יש קבוצה צעירה שנמצאת בפרויקט של בנייה. ברור שאנחנו רוצים להיות תחרותיים וזה מה שנבוא לעשות".

 

כמה משחקניה הבכירים של יובנטוס סובלים מפציעות, ביניהם פאולו דיבאלה, חואן קוואדראדו, בלז מטווידי ואנדראה ברצאלי. על כך אמר פוצ'טינו: "אני משוכנע שזה לא ישנה הרבה, כי גם המחליפים שלהם ברמה גבוהה". על דיבאלה שנמצא בספק לאחר שנעדר מה-0:2 על פיורנטינה ביום שישי אמר המנג'ר הארגנטינאי: "הוא שחקן יוצא מהכלל וברור שיחסר להם אם לא ישחק, אבל יש להם שחקני התקפה מצוינים נוספים כמו פדריקו ברנרדסקי ודאגלס קוסטה. אני חושב שהוא יחלים וישחק וזה גם מה שאני רוצה, כי אתה תמיד רוצה לשחק נגד הטובים ביותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קווין דה בריינה וקון אגוארו
צילום: רויטרס
מומלצים