שתף קטע נבחר

מרסלו: "הקהל שלנו יקבל יפה את ניימאר"

ריאל מדריד תארח מחר (ד') את פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות. המגן הברזילאי התייחס לחברו מהנבחרת: "הוא כוכב עולמי שכל אחד היה רוצה בקבוצה שלו, האוהדים שלנו אוהבים שחקנים טובים"

העימות הגדול והמסקרן ביותר בשמינית גמר ליגת האלופות יתקיים מחר, כאשר ריאל מדריד תארח את פריז סן ז'רמן במשחק הראשון מבין שניים. אלופת אירופה תיתקל במשוכה לא פשוטה כאשר תנסה לעצור את ההתקפה המצוינת של מוליכת הליגה הצרפתית, הכוללת את ניימאר, אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה.

 

חידון: מה אתם יודעים על מה שקרה העונה בצ'מפיונס?

 

"זו תהיה טעות אם נחשוב רק על ניימאר", התייחס מגן ריאל מדריד, מרסלו, לעימות בין חברו לנבחרת ברזיל לבין כריסטיאנו רונאלדו. "ניימאר ואני שלחנו הודעות זה לזה, אבל לא דיברנו על כדורגל. לא רק הוא טוב, אלא כל הקבוצה שלו. ניימאר שחקן ברמה גבוהה מאוד, אבל המשחק הקבוצתי הוא מה שחשוב. לדעתי הקהל שלנו יקבל יפה את ניימאר, כי הוא אוהב שחקנים טובים והוא כוכב עולמי שכל אחד היה רוצה בקבוצה שלו. אנחנו מתרכזים בכל שחקני היריבה, לא רק בו, ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות. נגיע במוטיבציה גבוהה מאוד ואנחנו יודעים מה אנחנו מסוגלים לתת".

  

ניימאר ותיאגו סילבה באימון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ניימאר ותיאגו סילבה באימון(צילום: EPA)
 
מרסלו הוסיף: "פריז סן ז'רמן היא קבוצה שתוקפת ולכן יהיה משחק פתוח. אם הם יבקיע זה יהיה עונש בשבילנו, אבל לא יכריע את ההתמודדות כי יש שני משחקים. אנחנו כבר רגילים ללחץ וזה נראה לנו דבר נורמלי".

 

זינדין זידאן נשאל אם מבחינתו המשחק הזה יהיה כמו גמר, והשיב: "לא, זה משחק בליגת האלופות. אנחנו צריכים לשחק היטב ואם נעשה את זה יהיו לנו הרבה הזדמנויות. אני אוהב משחקים כאלה ואין לי שום הרגשה מיוחדת, כי התכוננו לזה כמו לכל משחק. אנחנו תמיד מנסים לעבוד קשה, אבל לא נוכל לשנות את מה שאנשים חושבים".

 

על עתידו אמר זידאן: "אני לא מתרכז בזה עכשיו, כי לא זה מה שחשוב. אני לא מנסה לחשוב על דברים בהם אני לא יכול לשלוט. אין לי מה להוכיח ואני מרוכז במשימות של הקבוצה שלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים