שתף קטע נבחר

קונטה: "כשאתה עושה טעות מול מסי, אתה משלם ביוקר"

המנג'ר של צ'לסי סיכם את ה-1:1 מול ברצלונה בלונדון: "מאוכזבים מהתוצאה, אבל המשחק הזה צריך לתת לנו ביטחון ולגרום לנו להאמין שהגומלין פתוח". וגם: אנחת הרווחה של מסי והקבוצות שהוא עדיין לא כבש נגדן באירופה

לאו מסי הצליח אתמול (שלישי) להבקיע סוף-סוף מול צ'לסי לראשונה בקריירה, אחרי שמונה מפגשים ו-730 דקות בסך הכל ללא שער נגד היריבה האנגלית (רק לשם השוואה וכדי להבין כמה זה חריג, מסי פגש את מילאן שמונה פעמים בקריירה במסגרת אירופית - 720 דקות - והבקיע מולה שמונה שערים). הפרעוש העניק לברצלונה שער חוץ יקר ב-1:1 בלונדון, במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות.

 

מסי שיחק עד היום מול 37 קבוצות שונות באירופה. לאחר שצ'לסי ירדה מהרשימה, רק מול שש קבוצות שהוא פגש הוא לא הבקיע מעולם במסגרת אירופית: אתלטיקו מדריד, בנפיקה, אינטר, ליברפול, רובין קאזאן ואודינזה.

 

מסי ואינייסטה. הנאחס נשבר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מסי ואינייסטה. הנאחס נשבר(צילום: רויטרס)

המנג'ר של צ'לסי, אנטוניו קונטה, אמר בסיום לעיתונאים: "שילמנו ביוקר על טעות אחת. כמו שאתם יודעים טוב מאוד, נגד היריבים האלה - מסי, אינייסטה, סוארס - אם אתה עושה טעות אתה משלם. זה חבל ואנחנו מאוכזבים היום מהתוצאה הסופית. וויליאן בעט פעמיים לקורה. אנחנו די מאוכזבים, אך עם זאת המשחק הזה חייב לתת לנו הרבה ביטחון עצמי ואמונה שהגומלין פתוח. זה לא יהיה קל. חייבים להיות ריאליים, מדובר בברצלונה".

 

אנטוניו קונטה. "חייבים להיות ריאליים, מדובר בברצלונה" (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אנטוניו קונטה. "חייבים להיות ריאליים, מדובר בברצלונה"(צילום: EPA)

 

אלופת אנגליה המכהנת יצאה מהמשחק בתחושה שהיא הייתה יכולה להשיג ממנו יותר. "וויליאן יכול היה לסיים עם שלושער אבל אנחנו הולכים הביתה עצובים, בגלל שהופעה פנטסטית לא הביאה תוצאה פנטסטית", אמר ססק פברגאס, "עכשיו הכל פתוח והראינו שאנחנו יכולים להתחרות. נצטרך לתקוף בגומלין, כי אם נבוא להתגונן 90 דקות הזמן ייראה לנו כמו נצח, וזו תהיה משימת התאבדות".

 

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, סיכם: "חשוב מאוד שכבשנו שער חוץ, כך התוצאה הזו לא טובה להם. כל קבוצה תנסה לשחק את המשחק שלה בגומלין וברור שהם מסוגלים להפעיל עלינו לחץ. הם התגוננו טוב מאוד הפעם והיקשו עלינו. התקשינו ליצור מצבים במחצית השנייה, אבל המשכנו לנסות עד שהשווינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים