שתף קטע נבחר

פיורנטינה ניצחה וערכה מחווה מרגשת לאסטורי

הוויולה גברה 0:1 על האחרונה בנוונטו, ומלבד תצוגה נפלאה של הקהל בדקה ה-13 לזכרו של הקפטן שמת בשבוע שעבר, כובש השער, ויטור הוגו הציג חולצה עם תמונתו. המאמן, סטפנו פיולי, הזיל דמעות. נאפולי ואינטר נפרדו ב-0:0 - יובנטוס ראשונה עם משחק חסר

 

הכל עצר בדקה ה-13 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הכל עצר בדקה ה-13(צילום: AFP)

 

שבוע בדיוק עבר מאז מותו הטראגי של קפטן פיורטינה, דוידה אסטורי (31). היום (ראשון) הוויולה אירחו בארטמיו פרנקי את האחרונה בנוונטו במשחק שהיה רובו ככולו מחווה אחת גדולה לבלם המנוח.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

כל האצטדיון נרתם לכך ושלטים רבים נתלו ביציעים לזכרו של אסטורי. בדקה ה-13 הורחק הכדור לחוץ והיציע כולו הרים את הדגלים שהוכנו מראש ויצרו בפסיפס מרגש את שמו והמספר איתו שיחק (13).

 

השחקנים לא יכלו לעצור את הדמעות (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
השחקנים לא יכלו לעצור את הדמעות(צילום: גטי אימג'ס)

 (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
(צילום: גטי אימג'ס)

 

מאמן פיורנטינה, סטפנו פיולי, התקשה לעצור את הדמעות, כמו גם אוהדים רבים ביציע. בדקה ה-25 ויקטור הוגו נגח פנימה קרן של ריקרדו ספונארה והעלה את המארחת ליתרון. הבלם הברזילאי לקח חולצה עם תמונתו של אסטורי והצדיע לה.

 

עד לסיום, הוויולה שמרה על היתרון ועלתה למקום התשיעי, שש נקודות מהמקום השישי, ששווה כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה.

 

הוגו עם החולצה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
הוגו עם החולצה(צילום: גטי אימג'ס)

וההצדעה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
וההצדעה(צילום: גטי אימג'ס)

 

0:0 לנאפולי מול אינטר, יובנטוס ראשונה

נאפולי סיימה ב-0-0 עם אינטר בסן סירו ואיבדה את המקום הראשון ליובנטוס, שמוקדם יותר היום ניצחה 0:2 את אודינזה. הגברת הזקנה עברה את הקבוצה של מאוריציו סארי בדרך לפסגה, פתחה ממנה פער של נקודה, ותוכל להגדיל את היתרון אם תנצח במשחק החסר.

 

דיבאלה נתן עוד משחק לפנתיאון: החלוץ הארגנטינאי, שכבש את השער שהעלה את הגברת הזקנה לרבע גמר הצ'מפיונס על חשבונה של טוטנהאם, הבקיע פעמיים (20 ו-49). בין לבין גם סחט פנדל - גונסאלו היגוואין החמיץ מהנקודה הלבנה ומנע מיובה את ה-0:3.

 

קרוטונה עלתה מעל הקו האדום אחרי 1:4 מפתיע מאוד על סמפדוריה. מרסלו טרוטה היה ללא ספק איש המשחק. האיטלקי כבש בדקה השישית, החמיץ פנדל (23), אבל על הכדור החוזר היה אדריאן סטויאן שקבע 0:2. טרוטה הוסיף את השני שלו בדקה ה-37. דובאן זפטאה הקולומביאני צימק (70), ושוער סמפדוריה, אמיליאנו ויוויאנו, כבש שער עצמי (85), שקבע את תוצאת המשחק.

 

דיבאלה. בכושר שיא (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דיבאלה. בכושר שיא(צילום: רויטרס)

 

על הדרמה של היום אחראיות קליארי ולאציו. המקומיים הוליכו 1:2 משערים של לאונרדו פאבלוטי (25) וניקולו בארלה (74), אבל לאציו חזרה פעמיים מפיגור בזכות שער עצמי של לוקה קאפטילי (35), וכיבוש מדהים של צ'ירו אימובילה עם העקב מהאוויר בדקה ה-95.

 

יתר התוצאות: סאסואולו - ספאל 1:1, בולוניה - אטאלנטה 1:0. בהמשך הערב: גנואה - מילאן (19:00).

 

המחווה של קליארי לאסטורי ששיחק בשורותיה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
המחווה של קליארי לאסטורי ששיחק בשורותיה(צילום: EPA)


פורסם לראשונה 11/03/2018 15:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
המחווה לאסטורי
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים