שתף קטע נבחר

אחרי תקרית היריקה: קראגר הושעה

שחקן העבר, שעובד בשנים האחרונות כפרשן ברשת סקיי ספורטס, לא יעבוד בתקופה הקרובה אחרי שסרטון בו הוא יורק אל עבר ילדה בת ה-14 פורסם: "זה היה רגע של טירוף שלא משקף את מי שאני"

שחקן העבר של ליברפול ונבחרת אנגליה, ג'יימי קראגר, הושעה עד להודעה חדשה מתפקידו כפרשן ברשת סקיי ספורטס אחרי שסרטון בו הוא נצפה יורק אל עבר ילדה בת 14 כשהוא נוסע במכוניתו פורסם. בסרטון רואים את אביה של הנערה מתגרה בקראגר כשהוא מציין את תוצאת המשחק בפניו מספר פעמים.

 

קראגר התנצל על האירוע שקרה מיד לאחר ההפסד של ליברפול למנצ'סטר יונייטד (2:1) ביום שבת: "זה היה רגע של טירוף שלא משקף את מי שאני".

 

 

קראגר הצטרף ב-2013 לרשת סקיי ספורטס מיד לאחר פרישתו ממשחק, והפך לאחד הפרשנים היותר פופולריים באי הבריטי, כשהוא משתף פעולה עם גארי נוויל, אקס מנצ'סטר יונייטד. הרשת עצמה קבעה היום בבוקר פגישה עם הפרשן בה בישרה לו על השעייתו. בהודעה שהוציאה הרשת לתקשורת נכתב כי מה שקרה הוא "בלתי מתקבל על הדעת".

 

קראגר, שהיה אמור לפרשן עבור רשת הטלוויזיה הדנית TV3 SPORT את שמינית גמר הצ'מפיונס בין מנצ'סטר יונייטד לסביליה מחר (21:45), הודח גם מהצוות למשחק זה בעקבות התקרית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך טוויטר
ג'יימי קראגר
צילום מסך מתוך טוויטר
מומלצים