שתף קטע נבחר

לאו מסי בספק למשחק מול איטליה

כוכב נבחרת ארגנטינה סובל מפציעה קלה בשרירים, חורחה סמפאולי עשוי להחליט שלא לסכן אותו הערב (שישי, 21:45). המאמן הסביר לקראת ההתמודדות מדוע לא זימן לסגל את דיבאלה ואיקרדי

נבחרת ארגנטינה תפתח הערב (שישי, 21:45) רשמית את הכנותיה לקראת המונדיאל שייערך ברוסיה בקיץ הקרוב, כשתפגוש את נבחרת איטליה למשחק ידידות במנצ'סטר. ייתכן שהחבורה של חורחה סמפאולי תצטרך להסתדר היום ללא לאו מסי.

 

הכוכב הגדול סובל מכאבים בשרירים, ככל הנראה בגלל העומס בברצלונה, ומאמן הנבחרת עשוי שלא לסכן אותו במשחק מול איטליה ולאפשר לו לנוח. לפי הדיווחים בארגנטינה, בשעות שלפני המשחק יוחלט באופן סופי האם לשתף את מסי, אחרי התייעצות עם הצוות הרפואי של הנבחרת. גם הרצון של ברצלונה ושל מסי עצמו לשמור את עצמו בכשירות מלאה לקראת רבע גמר ליגת האלופות מול רומא משחק תפקיד בשיקולים.

 

מסי. יקבל מנוחה? (צילום: getty images) (צילום: getty images)
מסי. יקבל מנוחה?(צילום: getty images)

 

מוקדם יותר הסביר סמפאולי מדוע לא זימן לסגל את פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי, שמככבים ביובנטוס ובאינטר בהתאמה: "בנוגע לדיבאלה, מסובך עבורו להסתגל לשיטה שלנו. לא הצלחנו לשפר את ההופעות שלו בנבחרת ולכן הסקנו ששאר השחקנים בסגל טובים ממנו לצורך המטרות שלנו, בעוד איתו אנחנו עוד צריכים לעבוד. בנוגע לאיקרדי, המעבר שלו מאינטר לנבחרת ארגנטינה לא היה טוב עד עכשיו. חשבתי על זה והרגשתי שצריך לעבוד איתו, אבל שאין לנו מספיק זמן בשביל זה. כנראה שהוא זקוק לזמן התרגלות ארוך". סמפאולי לא ביטל את האפשרות שההחלטה תשתנה בעתיד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים