שתף קטע נבחר

זהבי שוב כבש, ניצחון דרמטי לגוואנגז'ו

ערן זהבי, עם שער שישי בארבעת המחזורים הראשונים של העונה בליגה הסינית, עזר לגוואנגז'ו להשיג 1:2 על צ'אנגצ'ון יטאי. ז'אנג (61) עוד העלה את צ'אנגצ'ון ליתרון, הישראלי השווה ורנאטיניו השלים מהפך שבע דקות בתוך תוספת הזמן, לפני שהמפסידה החמיצה פנדל שני בדקה ה-99

ערן זהבי המשיך היום (שבת) את פתיחת העונה המצוינת שלו בסין, באחד המשחקים היותר מוזרים שראינו לאחרונה. הכוכב הישראלי עזר לגוואנגז'ו R&F להשלים 1:2 דרמטי במיוחד על צ'אנגצ'ון יטאי, עם שער שישי בארבעה מחזורים מבעיטה חופשית מדויקת.

 

הקבוצה של זהבי כבר הייתה בדרך להפסד לאחר שער של ז'אנג בדקה ה-61, אבל אז המומנטום השתנה. אחרי שער השוויון של זהבי בדקה ה-78 קיבלנו דרמה מטורפת בתוספת הזמן. רוי יו מצ'אנגצ'ון מנע מרנאטיניו לכבוש בנגיחה בעזרת היד והורחק באדום אחרי בדיקה של האירוע במצלמות הטלוויזיה. רנאטיניו בעצמו כבש בפנדל, אבל זה לא נגמר שם.

 

זהבי. עוד פיו פיו, עוד ניצחון (צילום מסך) (צילום מסך)
זהבי. עוד פיו פיו, עוד ניצחון(צילום מסך)
 

 

שתי דקות עברו וגם צ'אנגצ'ון קיבלה בעיטה מהנקודה הלבנה. שוער גוואנגז'ו עצר את הכדור, אודיון איגהלו נכנס מוקדם לרחבה, הגיע מהר לריבאונד וחשב שהוא מבקיע שער שוויון ממש על הבאזר - רק שהוא נפסל אחרי שהמצלמות עזרו לשופט לזהות את הכניסה המוקדמת. גם בדקה ה-12 השופט פסל לצ'אנגצ'ון שער דומה, בגלל כניסה מוקדמת של יי פאן לרחבה אחרי פנדל שבעט... איגהלו.

 

עבור גוואנגז'ו מדובר בניצחון שלישי בארבעת המחזורים הראשונים של העונה. צ'אנגצ'ון יטאי תחפש את הניצחון הראשון שלה העונה במשחק הבא.

 

מהלך המשחק

12': פנדל מפוקפק נשרק לזכות צ'אנגצ'ון אחרי ספק נגיעת יד ברחבה. אודיון איגהלו בעט מהנקודה הלבנה והשוער יואלי צ'אנג עצר את הפנדל. הכדור נכנס אחרי שאיגהלו ו-יי פאן התנפלו על הריבאונד - אבל השער נפסל בגלל כניסה מוקדמת של פאן לרחבה.

 

29': זהבי מסר לאורסו ג'וניור וראה אותו בועט כדור שטוח שפספס את המסגרת.

 

47': מצב לא רע לאיגהלו, שבעט מתוך הרחבה כדור שנעצר על ידי צ'אנג.

 

51': זהבי קיבל מסירה באגף מרנאטיניו והגביה לצ'אנג פיה, שלא הצליח לכבוש.

 

59': שיתוף הפעולה בין זהבי לרנאטיניו נמשך. הישראלי מסר לברזילאי שבעט החוצה.

 

61': שער! 0:1 לצ'אנגצ'ון. ז'אנג ניצל הרחקה רעה של הגנת גוואנגז'ו כדי לכבוש.

 

75': זהבי בעט ברגל שמאל כדור שעבר מעל השער.

 

איזה סיום דרמטי (צילום מסך) (צילום מסך)
איזה סיום דרמטי(צילום מסך)
 

 

78': שער! 1:1. בעיטה חופשית מדויקת של ערן זהבי השוותה את התוצאה. שער שישי לכוכב הישראלי העונה בסין.

 

86': זהבי היה קרוב להשלים צמד ומהפך, אבל השוער עצר את הנגיחה שלו.

 

90+7': שער! 1:2 לגוואנגז'ו. איזו דרמה בתוספת הזמן: אורסו ג'וניור נגח למשקוף, רנאטיניו הוסיף עוד נגיחה למשקוף ואז נגח שוב כדור שרוי יו הציל עם היד. יו קיבל אדום אחרי צפייה חוזרת באירוע במצלמות הטלוויזיה ובדקה ה-97 (!) רנאטיניו השלים מהפך דרמטי במיוחד בפנדל מדויק. איזה סיום!

 

90+9': טוב, מה שהולך כאן זה משהו לא רגיל. לו לין הכשיל את דאדי ז'והו, ז'היו דו בעט כדור שנעצר על ידי השוער ואיהגלו נכנס מוקדם לרחבה וכבש את הריבאונד. השופט נעזר במצלמות הטלוויזיה כדי לפסול גם את השער הזה.


פורסם לראשונה 31/03/2018 10:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים