שתף קטע נבחר

ואלוורדה: "אנחנו לא אותה קבוצה בלי מסי"

מאמן ברצלונה התייחס לחילוף שהציל אותו מהפסד ראשון אחרי 36 משחקים: "התכוונתי לתת לו לשחק בלי קשר לתוצאה". בארסה רחוקה משחק אחד משיא המשחקים ללא הפסד של סוסיאדד. העיתונים בקטאלוניה הריעו: "עוד נס של מסי"

 

ברצלונה ניצלה אתמול (שבת) מהפסד ליגה ראשון ב-36 המשחקים האחרונים שלה, כשהשוותה ל-2:2 מול סביליה משערים של לואיס סוארס ולאו מסי בדקות ה-88 וה-89 ומחקה פיגור 2:0. האחראי המרכזי על הקאמבק היה, כמובן, לאו מסי שעלה מהספסל חצי שעה לסיום ושינה את המשחק לחלוטין. בעיתונים בקטאלוניה התלהבו מהתצוגה של הפרעוש. "מושיע" נכתב בעיתון "ספורט", ובשער "מונדו דפורטיבו" הקטלאני נכתב: "עוד נס של מסי".

 

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, התייחס לכוכב שלו רגע לפני שברצלונה פוגשת את רומא ברבע גמר ליגת האלופות (רביעי, 21:45). "התכוונתי לתת ללאו לשחק בכל מקרה. אנחנו קבוצה אחרת כשהוא על המגרש וכשהוא איננו", הודה המאמן הספרדי. "הוא מכריע בכל נגיעה שלו בכדור. הוא סוחב פציעה, אבל ידענו שהוא ישחק".

 

לואיס סוארס ולאו מסי מתחבקים (צילום: AFP)
מסי מחבק את סוארס(צילום: AFP)

"מושיע": שער העיתון "ספורט" עם תמונתו של מסי

"עוד נס של מסי": שער העיתון "מונדו דפורטיבו"

 

ואלוורדה הופתע מספיגת שני השערים של קבוצתו: "המהירות שלהם תפסה אותנו לא מוכנים. אנחנו לא קבוצה שסופגת כל כך בקלות, הפיגור הכפול השפיע עלינו. אנחנו לא רגילים לסיטואציה הזו העונה ויכולנו גם לפגר 3:0, אבל ככה זה בכדורגל".

 

ברצלונה רחוקה עכשיו רק משחק אחד מהשוואת רצף המשחקים הארוך ביותר ללא הפסד בליגה, השייך לריאל סוסיאדד.

הבאסקים קבעו את השיא לאורך עונות 1978/79 ו-1979/80.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
לאו מסי ולואיס סוארס
צילום: AFP
מומלצים