שתף קטע נבחר

לראשונה בפרמייר-ליג: טוטנהאם ניצחה בסטמפורד ברידג'

הספרס חזרו מפיגור מוקדם, גברו 1:3 על צ'לסי מצמד של עלי ואחד של אריקסן ושברו נאחס של יותר מ-28 שנים בליגה - האורחת פתחה פער של שמונה נקודות מהבלוז בקרב על המקום הרביעי שמוביל לצ'מפיונס. קיין חזר מהפציעה ועלה מהספסל. 0:3 לארסנל על סטוק

גארי ליניקר היה האחרון שנתן לטוטנהאם ניצחון בסטמפורד ברידג', זה היה אי שם בפברואר 1990, עוד לפני שהפרמייר-ליג אפילו הוקמה – הערב (ראשון) הספרס שברו את הנאחס שנמשך מעל 28 שנים, כשגברו 1:3 על צ'לסי ולמעשה עשו צעד חשוב בדרך להבטחת המקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות בעונה הבאה.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

הדרבי הלונדוני הזה הבטיח לא מעט והאמת גם קיים. שתי הקבוצות סיפקו לאוהדים משחק קצבי ומהיר, עם לא מעט מצבים. דווקא הבלוז עלו ראשונים ליתרון, כשאלבארו מוראטה, שעדיין חולם על מקום בסגל ספרד למונדיאל, ניצל יציאה מזעזעת של הוגו לוריס שתפס אוויר, ונגח מחמישה מטרים לרשת (30).

 

כריסטיאן אריקסן חוגג (צילום: AFP)
אריקסן. מגיבורי המשחק(צילום: AFP)

 

זה היה השער ה-11 העונה של החלוץ הספרדי בליגה, אבל הראשון ב-2018 וגם הוא שבר חתיכת בצורת. האורחת לא ויתרה ודקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה היא גם השוותה. ויקטור מוזס שגה בהרחקת כדור פשוטה, בן דייויס הוריד לכריסטיאן אריקסן והדני שיחרר פצצה מ-23 מטרים, שנחתה מתחת לעמוד של ווילי קבאז'רו, ובתוך הרשת – שער פשוט נפלא.

 

ההמשך היה עוד מאותו הדבר. בדקה ה-62 אריק דייר שלח כדור פנטסטי על 50 מטרים לכיוונו של דלה עלי, שעם המון סטייל, עצר והשלים את המהפך. הקשר האנגלי השלים צמד ארבע דקות מאוחר יותר, אחרי שהגנת צ'לסי הסתבכה עם הרחקה של כדור פשוט.

 

דלה עלי בפעולה (צילום: רויטרס)
דלה עלי. צמד מרשים(צילום: רויטרס)

 

עם כל הכבוד לניצחון הבאמת מדהים הזה, טוטנהאם, ובעיקר נבחרת אנגליה, ישמחו שהארי קיין שב לשחק כדורגל. חלוץ שלושת האריות עלה מהספסל בדקה ה-74, שלושה שבועות בדיוק לאחר שנפצע.

 

במשחק מוקדם, ארסנל ניצחה 0:3 את סטוק סיטי מצמד של פייר אמריק אובמיאנג (75 בפנדל, 86) ועוד שער של אלכסנדר לקאזט (89, פנדל), וביססה את עצמה במקום השישי שמוביל בסיום העונה אל הליגה האירופית. התותחנים פתחו פער של חמש נקודות על פני ברנלי השביעית, אך מפגרים באותו מספר של נקודות מאחורי צ'לסי. סטוק נמצאת במקום הלפני אחרון ורחוקה שלוש נקודות מהמקום בו נשארים בליגה.

 

הארי קיין בפעולה (צילום: gettyimages)
קיין. בנבחרת אנגליה נושמים לרווחה(צילום: gettyimages)

פייר אמריק אובמיאנג חוגג (צילום: גטי אימג'ס)
פייר אמריק אובמיאנג חוגג(צילום: גטי אימג'ס)

 

הקבוצה של ונגר התקשתה לפצח את הגנת היריבה, אך הכשלה של ברונו מרטינס אינדי ברחבה הביאה לפנדל בדקה ה-75 ואובמיאנג לא התבלבל. הגבוני הכפיל 11 דקות מאוחר יותר עם בעיטה מחוץ לרחבה.


פורסם לראשונה 01/04/2018 17:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים