שתף קטע נבחר

דה בריינה: "מגיע לי להיות שחקן העונה"

הקרב על תואר שחקן העונה מתחמם והבלגי של מנצ'סטר סיטי חושב שהוא מועמד ראוי. על יריבו הגדול בדרך לתואר, מוחמד סאלח: "הוא באמת יוצא דופן העונה"

מנצ'סטר סיטי מציגה עד כה עונה מצוינת. הקבוצה ניצבת במקום הראשון בפרמייר-ליג בפער עצום של 16 נקודות מהיריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד וכבר מחר (רביעי) תפגוש את ליברפול במשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר ליגת האלופות.

 

מי שמוביל את הקבוצה הוא קווין דה בריינה, שרשם עד כה העונה 11 שערים ויותר מכך 20 בישולים. היכולת הנהדרת הפכה את הבלגי לאחד המועמדים לפרס שחקן העונה באנגליה ונראה שגם הכוכב עצמו חושב שהוא ראוי לתואר: "אני חושב שמגיע לי, בגלל שהייתי עקבי ביכולת שלי לכל אורך העונה".

 

עונה גדולה. קווין דה בריינה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
עונה גדולה. קווין דה בריינה(צילום: AFP)
  

דה בריינה הוסיף: "אני מאוד מרוצה מהיכולת שלי, לא ציפיתי לעונה כו מוצלחת. אם אזכה זה יכול להיות נחמד עבורי וגם עבור הקבוצה. אני חושב שכמעט ולא היה משחק העונה שהצגתי יכולת חלשה".

 

הבלגי יודע שהוא עומד בפני תחרות קשה, בעיקר מכיוונו של מוחמד סאלח שסוחף את ליברפול ועל הדרך גם מוביל את טבלת הכובשים של הליגה עם 29 שערים (וגם עשרה בישולים). השניים ייפגשו כאמור לקרב ראש בראש כבר מחר ודה בריינה מפרגן ליריבו: "סאלח נמצא ברצף הבקעות מדהים והוא עושה את התפקיד שלו מצוין. העונה הוא באמת יוצא דופן".

 

מוחמד סאלח (צילום: רויטרס)
היריב הגדול. מוחמד סאלח(צילום: רויטרס)

 

בקרוב יכריז איגוד השחקנים האנגלי על המועמדים הסופיים לפרס היוקרתי והשניים, כמו גם הארי קיין, צפויים להיכלל ברשימה ונראה שלפחות תואר אחד עדיין לא נסגר סופית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
קווין דה בריינה
צילום: getty images
מומלצים